ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk bra kundeservice. Alltid raske svar og løsninger på problemer.
Har fulgt ice siden starten. Både nettverk og mobil. Det har vært utfordringer med dekning alt etter hvor du ferdes, men nå fremstår det hele som strømlinjeformet og effektivt. Også feilretting skjer raskt og med god info til bruker. Prismessig også på topp. Anbefaler stadig til andre. Mvh Kai
Hei, Kai I Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du anbefaler oss til andre. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på det jeg lurte på i Chat etter kort tid og på en høflig og koselig tone.
Har hatt Ice både internett og mobil i flere år. Har aldri hatt problemer i Norge eller i utlandet. Genialt at når datapakken er oppbrukt går hastigheten ned men det kommer ikke regning på overforbruk.
Hei, Jens Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å lese slike tilbakemeldinger fra en trofast kunde! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra dekning og god kundeservice og lett å kontakte dere.
Som enslig tar jeg med den lille ruteren når jeg hver helg drar på hytta. Jeg har alltid et stabilt nett.
Hei, Britt Tusen takk for en hyggelig omtale, Britt! Det varmer å høre at du er fornøyd med dekningen vår. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig fornøyd med kundeservice når jeg har hatt bruk for det. Men, da jeg ble kunde fikk jeg et kampanjeabonnement, som skulle vare i 12 mnd. Nå nylig måtte jeg bytte abonnement for å ha muligheten til å bruke telefonen i utlandet. Generelt er det dårlig dekning.
Hei, Sindre A Takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått. Som følge av EU-direktivet knyttet til internasjonal roaming som startet 15 Juni, må alle telekom-operatører inkludere bruk i EU og EØS i sine mobilabonnement. I den forbindelsen lanserte vi nye abonnement med EU+ og kampanjeabonnementet du har i dag vil dessverre ikke være en del av det. Selv om det innebærer at prisen øker for deg med kampanjeabonnement, er EU-direktivet noe alle mobiloperatører må forholde seg til. Det vi derimot kan love deg er at våre mål fremdeles er å gi deg mest mobilbruk for pengene! Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net