ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som enslig tar jeg med den lille ruteren når jeg hver helg drar på hytta. Jeg har alltid et stabilt nett.
Hei, Britt Tusen takk for en hyggelig omtale, Britt! Det varmer å høre at du er fornøyd med dekningen vår. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig fornøyd med kundeservice når jeg har hatt bruk for det. Men, da jeg ble kunde fikk jeg et kampanjeabonnement, som skulle vare i 12 mnd. Nå nylig måtte jeg bytte abonnement for å ha muligheten til å bruke telefonen i utlandet. Generelt er det dårlig dekning.
Hei, Sindre A Takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått. Som følge av EU-direktivet knyttet til internasjonal roaming som startet 15 Juni, må alle telekom-operatører inkludere bruk i EU og EØS i sine mobilabonnement. I den forbindelsen lanserte vi nye abonnement med EU+ og kampanjeabonnementet du har i dag vil dessverre ikke være en del av det. Selv om det innebærer at prisen øker for deg med kampanjeabonnement, er EU-direktivet noe alle mobiloperatører må forholde seg til. Det vi derimot kan love deg er at våre mål fremdeles er å gi deg mest mobilbruk for pengene! Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er ikke helt fornøyd med å få opp ingen tjeneste noen ganger når vi kommer til Danmark. Men har fått god hjelp av kundeservice til og få ordnet det igjen.
Hei, Connie G Tusen takk for en hyggelig omtale. Det fryd å høre at du fikk den hjelpen du trengte for å fikse problemet når du var i Danmark. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
En forklaring selv jeg kan forstå: Fri roaming i EU betyr, gratis innen EU og fra EU til Norge. Bruk av mobil fra Norge til EU koster ekstra. Dette var ikke helt lett å forstå, jeg trodde det var gratis også fra Norge. Fikk god info fra kundebehandler på FB.
Hei, Grethe S Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det stemmer det du sier der! :) Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Forsøkte først med de manuelle innstillingene, men fikk det ikke til å fungere. Tok derfor kontakt med Ice.net i helgen, og fikk svar påfølgende dag der kundebehandleren sendte konfigurasjonsmelding for automatisk installering. Første fungerte ikke, så han sendte en ny. Jeg slettet den tidligere installerte samt min manuelle, og prøvde på nytt. Fungerte først ikke, men plutselig smatt den gjennom :)
Hei, Anette Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Gode konkurransedyktige priser og kjapp kundeservice på Messenger.
Vi ble lovt at ice.net hadde dekning hele norden. I fjor var vi i Sverige og Finland uten dekning. Har nå vært i midt- Sverige to ganger men ice.nett funger ikke. Dette er bedrag. Vi kjører rundt med bobil og hadde gledet oss til å ha bredbåndsnett i bilen. Fungerer greit i Norge, men IKKE i Sverige.
Hei, Ingrunn K Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Sverige. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene? Når det gjelder dekningen så leverer vi kun dekning i Norge, Sverige og Danmark. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net