ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For dårlig dekning der jeg ferdes når jeg er på tur.
Hei, Jonny Så leit at dekningen er dårlig der du ferdes! 😞 Pass på at du har dataroaming aktivert på telefonen slik at du også får tilgang til Telia sitt nettverk. Alle våre kunder har tilgang til Telia sitt nettverk i tillegg til vårt eget ice+-nett, men de fleste telefoner krever da at dataroaming er aktivert for å kunne veksle mellom nettverkene. Kontakt oss gjerne på telefon 21 00 00 00, chat via ice.no eller e-post [email protected], for å se om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Ice har eg nå bare problem med.datakortet virker ikke,å mobildataen blir slukt
Hei, Kurt Så leit at datakortet ikke fungerer. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer og forklaring på problemet, så skal vi se på dette for deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Positiv erfaring med ice, de leverer topp kvalitet på kundeservice og dekningen har vært ganske bra. Noen få steder hvor det er skikkelig dårlig men lever greit med det med tanke på pris. Jeg blir 1 år til hos ICE
Mye data for en relativ billig penge. Ingen konkurenter.
Det har ikke vært noe problem med Ice. Nå har di problemer med SMS men håper di får dette igang.
Veldig fornøyd med ICE og kan anbefale til alle. Hyggelig å behjelpelig kundeservice.
Ingen problemer aldri, god dekning over alt, uendelig i ice+ områder er nice hvis det er aktivert. God kundeservice
Hei, Petter Takk for hyggelig tilbakemelding 😀 Ha en god dag! Mvh Rebekka ice.no