ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skal overføres fra Hello. Ønsket å endre abonnement. Raskt svar og god service.
Veldig flott kundeservice! Lettvint å stille spørsmål på messenger... Vi er godt fornøyd som kunde fra ice.net og har ikke angret at vi byttet til dere! Tusen takk!
Det er dårlig å avtale byttetidspunkt, for så å la kunden ringe fem-sifret nummer, som koster dyrt, når de likevel ikke har klargjort for bytte. I tillegg later de som at de ikke vet at bytteavtale ikke kommer til å fungere på flere dager, men setter telefonen på vent og later som om de leter etter feilen. Etter mye venting og mange tellerskritt, opplyser de at det sannsynligvis kommer til å ta noen dager før det blir overføring. Det kaller jeg bånn i bøtta. Planlegger snarlig bytte hvis de ikke får opp servicen.
Hei, Eva G Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken din, men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon: Navn: Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette er den største tabben vi har gjørt i firmaet når vi valgte Ice.net. Kan nesten ikke føre en mobilsamtale uten vi mister kontakt med nett. Styr unna, og velg et annet selskap.
Hei, Jan M Det er beklagelig å lese at dere opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir den vanskelig å kommentere. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg visste ikke at det var mulig å ha så dårlig dekning i Norge. Jeg kan ikke engang være i en telefonsamtale fra jobben og hjem uten å dette ut.
Hei, Ayy L Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Legg ved følgende informasjon: Navn: Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke til å motta eller sende mms. Ringte kundeservice som skulle fikse dette. Jeg skulle trykke på en link de sendte meg. Hjalp ikke. Får beskjed på mobilen at ikke nettilgang.
Hei, Hilde Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Enkelt bytte uten noen problemer. Så langt veldig fornøyd :)
Hei, Hilde Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net