ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke til å motta eller sende mms. Ringte kundeservice som skulle fikse dette. Jeg skulle trykke på en link de sendte meg. Hjalp ikke. Får beskjed på mobilen at ikke nettilgang.
Hei, Hilde Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Enkelt bytte uten noen problemer. Så langt veldig fornøyd :)
Hei, Hilde Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Problemer med data i Danmark. Problemer med å sende meldinger. Problemer med å ringe ut. Problemer med å motta samtale.
Hei, Johannes Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så raskt som mulig. Legg ved følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ikke la flere forskjellige kundebehandlere ha ansvar for en kunde, uten å rapportere og logge ordentlig. Det er også mye kluss med fakturaer.
Hei, Robin Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke sendt sms hjem fra utlandet.... Fy sutern... Så irriterende!!!
Hei, Ragnhild J Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble overført til Ice i starten av september, og tenkte ikke jeg kom til å merke mye til det. For det første var det en installasjonsfil jeg skulle laste ned når det nye som jeg fikk når sim-kortet ble aktivert. Altså. Instillinger til at mobildata skal fungere. Laste ned fra en nettside Fikk ikke linken før sim-kortet ble aktivert. Jeg var ikke i nærheten noe wifi jeg kunne bruke til å laste det ned, så gikk uten mobildata på tlf til jeg kom hjem sent på kveld. Informasjon om at jeg må aktivere Bank-ID for tlf på nytt kom to dager etter aktivering. Nesten hver gang jeg skal aktivere mobildata på tlf så mister jeg dekning i 1-2 min, helt ubrukelig. Og når jeg først for brukt "4G" kan hastigheten gå ned mot 2 mb/s. I Bergen sentrum. Den ligger en sjelden gang på rundt 70mb/s der den skal være, blant annet når jeg sjekket nå. Ikke mulighet til å dele internett. Skjønner ikke hvorfor, jeg trenger det da jeg jobber på bussen hjem fra jobb og studier. Ble passe frustrert når jeg så det ikke var mulig. Til slutt ligger dekningen som regel på 3-4 prikker (på iPhone), men mest 4 prikker heldigvis. Har ikke opplevd noe lignende før heldigvis.
Hei, Thomas Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk god hjelp via facebook. Syntes dere har bra kundeservice 😃 uansett hva det måtte gjelde ☺ og veldig bra dekning uansett hvor man er. Deres reklame på TV stemmer godt overens enn visse andre mobilabonnementer.
Hei, Ann K. L Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår Kundeservice. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net