ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nå har jeg sendt epost til ICE 3 ganger. Altså en epost og 2 purringer om svar. Alle med ca 1 måneds mellomrom... Ikke gidder dem å svare og bare driter i kundene. Da vil jeg gjerne vite hvor er kundeservicen til ICE? Hva driver dem med siden dem aldri svarer på epost??? Hold dere langt unna dette selskapet.. Jeg kommer til å si opp alt jeg har av abonnement. Gidder ikke mere... Betaler gjerne litt mer for å få kundeservice... Bytter til noe bedre så snart jeg kan..
Fungerer svært dårlig pga ustabil dekning. Dette er for dårlig.
Kort fortalt, dårlig dekning og en datakvote som blir oppbrukt på få dager og ufyselig frekke "kundebehandlere". Aldri mer ICE om det så ble gratis.
Dårlig dekning i Norge, manglende dekning i utlandet og elendig kundeservice.
Bra pris hva gjelder bruk av mobil i Norge. Dyrt når man skal ringe utenfor Norge. De skryter om 4G dekning, men kobling til nettet med denne hastigheten er ustabilt på enkelte steder/områder. Velger man en lavere hastighet, f. eks. 3G eller 2G så får man ihvertfall en mer stabil forbindelse. Ice burde være mer åpen med å gi riktig informasjon om dette med hastighet og dekning. Kundeservice bra på email og telefon, men tungvingt å bruke spesielt hvis man ikke får ringt fra egen mobiltelefon :-) Burde hatt en lettere tilgjengelig kundeservice funksjon i tillegg, for eksempel via "Chat". Oppdatering av noen tjenester fra "MinSide" gir av og til uforklarlige feil meldinger. Forsøker man flere ganger så går det bra allikevel (applikasjonen burde enten ha gitt mer forklarende feilmeldinger eller spesialistene bør se nærmere på om dette er "bugs" som skal fikses). Som for de fleste nye etableringer: "Trang fødsel men kan bli bra".
De har ingen kontroll over eget regnskap, måtte sende betalingsoblater fra banken før de aksepterte at de to siste faktura faktisk var betalt.
"Ice.net gjør alt vi kan for at du som kunde skal få det best mulig. For å lykkes mot de store operatørene må vi tenke nytt og annerledes. Bli med på laget og merk forskjellen du også!" Dere tenker helt klart nytt og annerledes, men om samtaler og nett som detter inn og ut er noe som gjør at kundene deres får en best mulig opplevelse er å dra det ganske langt. Opplever også at det er enkelte nummer og operatører jeg ikke kan ringe. Dette er uholdbart. Jeg betaler gladelig en hundrelapp mer i måneden for å ha et mobilabonnement der 4G fungerer, som har avtalegiro, der jeg kan ringe alle nummer og som faktisk KAN brukes når man kjører bil. Samtaler på handsfree i fart brytes relativt ofte på områder med god dekning... Opplevde også at jeg gikk over datakvoten en måned og måtte vente til 03. påfølgende måned før kvota ble åpnet igjen.