ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det blitt tre år jeg er med ice. Jeg er fornøyd i ice og vil ikke bytte til ingen andre operatører. Anbefaler til andre å bruke ice. God kommunikasjon , mange rabatter på forskjel kjøper som mobiltelefoner, iPad, pc, hvis du er med ise.
Hei Rasa 😊 Så koselig å høre! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. 😍 Mvh Martine ice.no
Gode priser på abonnement med mye data. Kundeservicen er best av alle tilbyderne av mobilabonnement. Kunne vært en del billigere på salg av nye mobiltelefoner.
Hei Jorunn 😊 Supert at du er fornøyd! Det skal vi ta med oss videre, men pass på å følg med i vår nettbutikk for kampanjer så kanskje du kan finne en telefon til rabattert pris 🙌😁 Mvh Martine ice.no
Har hatt Ice i mange år og veldig fornøyd. Får mye for pengene. Ingenting bedre på markedet. MEN, håper dere får til en avtale med Apple snart slik at vi med iPhone også kan bruke WiFi Tale. Bortsett fra det, helt supert! Anbefaler Ice til alle jeg kjenner <3 love you
Hei Ine 😊 Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi har en god nyhet og det er at WiFi - tale er nå mulig hos oss. Trykk på linken under så kan du se hvordan oppsettet gjøres: https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/wi-fi-tale/ 😍 Mvh Martine ice.no
Hadde fryst mitt abonnement på mobilt bredbånd, siden dette ble brukt på en hytte bare halve året. Oppdaget etter hvert at jeg hadde blitt trukket for abonnementet i flere måneder etterpå. Ringte da og sa at det måtte ha skjedd en feil, og at de måtte få abonnementet fryst og tilbakebetalt for de månedene som de hadde trukket beløpet. Fikk til svar at de ikke kunne finne informasjon fra meg om at jeg hadde bedt om dette, så de kunne ikke hjelpe meg. Etter en del leting fant jeg en sms fra dem som bekreftet at jeg hadde fryst abonnementet fra den datoen jeg sa, og jeg sendte ICE bilde av denne. Fikk et tørt svar om at abonnementet ble fryst og beløpet de hadde trukket for mye skulle tilbakebetales. Ingen skikkelig beklagelse eller noe, så her må man følge godt med selv.
Hei, Tom Dette hørtes overhodet ikke bra ut, og jeg beklager virkelig at du har hatt en slik opplevelse hos oss! Jeg håper du var noe fornøyd med produktet utenom denne uheldige episoden. Frys og gjenåpning av et abonnement skal i utgangspunktet være en enkel sak, men her forstår jeg at det er forbedringspotensiale. Vi i ice takker for at du gjør oss oppmerksomme på dette, og tilbakemeldingen din er tatt videre med riktig avdeling slik at vi kan unngå gjentakelser av samme tabbe i framtiden. Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
Masse gb for 99,- (1000gb). Kan kjøpe tlf til en billigere penge, man bare binder seg til abn i ett år :) byttet tlf ca 1 gang i årrt :)
Hei, Susi Tusen takk for positiv tilbakemelding! Det er moro å høre at du er fornøyd med ice, og jeg håper det fortsetter sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Ren svindel, overselger kapsiteten til nettverket deres. Meget misfornøyd!! Byttet fra Telenor, ble lovet samme kvalitet. Ice sendte ny router, fungerte dårligere. Mye styr og tidsbruk fra vår side. Har etterlyst svar fra Ice om de kan se på rutinene for telefonsalg/kundeservice. kommer aldri til å bli kunde igjen.
Hei, Sjur Det er synd at vi ikke klarte å få til en tilfredsstillende løsning for deg. Jeg håper du har funnet deg til rette med en løsning som gjør deg fornøyd. Takk for at du ga mobilt bredbånd fra ice et forsøk, og takk for tilbakemeldingen! 😊 Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Mye data for pengene, fornøyd med datafrihet. Rimlige priser på abonnomenter. Trekker ned for dårlig dekning.
Hei, Celine Det er morro å høre at du er fornøyd med både pris og datamengde! 😊 Samtidig er det leit å høre at du opplever dårlig dekning. Dekningskartet vårt er tilgjengelig på hjemmesiden vår, jeg legger ved en link som du kan benytte til å se hvordan dekningsforholdene er i området ditt. https://www.ice.no/dekning/kart/. Hvis det ser ut som det skulle vært god dekning der du ferdes, anbefaler jeg deg å sende en e-post til [email protected] slik at vi kan se nærmere på hvorfor du opplever svake signaler. Takk for tilbakemeldingen, og ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no