ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
MMS faller ut, følger info for innstillinger uten at noe skjer. Dårlig brukeropplevelse å måtte ringe ICE for denne type feil som stadig synes å opptre. Bytter tilbake til Telenor etter å ha vært kunde i 2 mnd.
Bestillte det for cirka 2 måneder siden og har vært skuffet siden dag 1, det tok meg en uke før eg fikk meldinger i noen tilfeller, også mobildata dekningen har heller ikke vært brukende for meg så er vel det høyeste eg har er H. (for folk som ikke vet ligger det mellom E og 3G) Ikke en eneste plass for meg har de 4G. Appen er også veldig dårlig den er treg og uresponsiv.
Forferdelig dekning hjemme, hadde telia før, var dekning overalt.
Etter at jeg byttet til ICE hører jeg de som ringer meg veldig dårlig enkelte ganger. Og de som jeg ringer til klager på at de hører meg utydelig. Kona mi har fått akkurat samme problem etter bytting til ICE. Vi hadde ikke slike problem med tidligere leverandør.
Mangel på service, dårlige avtaler. Kommer ikke til å bruke Ice neste gang.
Her blir man bondefanget av uklare avtaler, tilleggsgebyrer og tvetydige tilbakemeldinger. Det har vært en frustrerende og kvalitativt elendig opplevelse som man ikke slipper ut av straffegebyrer. De kommer forøvrig også på de såkalt billige månedsregningene!
Dårlig kapasitet på mobildata. Har på hytta og når flere med Ice Mobilt bredbånd er tilstede og er på nettet, så er det nesten håpløst å få åpnet normale vedlegg på M mailen.