ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra mobil dekning med eget nett. Gode priser på mobil/data pakker.
Hei, Vidar Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Dårlig varsling når jeg var i utlandet,serlig ferje til Kiel.
Hei, Håkon Når telefonen kobles til et nettverk utenfor Norge, skal det alltid gå ut det vi kaller en Bon Voyage-melding med prisinformasjon for nettverket du kobles til. Har du opplevd ikke å motta en slik melding, så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi kan da sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no
Enkelt og raskt å skifte mellom abonnementene på nett. Viktig når bruken varierer mye på hytta.
Hei, Frode Takk for en hyggelig tilbakemelding. Ja, det er viktig å bruke valgmulighetene aktivt, og du kan endre abonnementene dynamisk ut fra forbruk hvis du ikke har binding. Mvh. Anne ice.no
Vi bruker tvillingkort slik at vi kan bruke nettbrett i bobilen både i Norge og Europa og se tv og data.
Hei, Janeann Her høres det ut som om dere har funnet en perfekt løsning for dere. :D Mvh. Anne ice.no
Rimelige priser og vanligvis brukbar dekning. Dekningen har ikke blitt noe bedre på de årene jeg har hatt Ice.
Hei, John Så flott å høre at du i hovedsak er fornøyd hos oss. Vi jobber kontinuerlig med nettverket vårt, så her vil det bli stadig bedre. :D Mvh. Anne ice.no
Har Tvilling-SIM og Data-SIM. Fungerer utmerket. Min side virker meget bra.
Hei, Ice F Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Så dårlig internet at det er helt utrolig! Anbefales ikke. 2 mbit så dårlig at jeg kjører 5g nett fra telenor på telefonen
Hei, Bjørn Dette var leit å høre. Vi får dessverre ikke gjort noe feilsøk her i og med at det krever informasjon som vi ikke ønsker at du legger ut her på offentlig vegg, men ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no