ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Latterlig at man ikke får kjøpe den nye routeren uten å tegne et nytt abonnement.
Ingenting å klage på. Funker som det skal. Kontaktet kundeservice, og ble møtt av hyggelige ansatte som løste problmet med en gang. Superfornøyd.
Hei Jens! Så flott å høre at du er forøyd med oss, det setter vi virkelig pris på. Ønsker deg en fin dag :) Mvh Stine ice.no
Skulle bare bytte nummer hos ice, endte med at de krevde dobbel betaling. Etter å ha tatt 6 runder med verdens verste kundeservice, så sperret de bare nummeret mitt og sendte regningen til inkasso, sendte saken til reklamasjon, reklamasjon mente at man skal betale dobbelt for en data pakke. Snakket med en dame sist på kundeservice og sa klart ifra at dette her burde ikke vært lov, ble bare slengt på tlf. Som sakt anbefaler ingen å gå over til ice helt håpløst.
Hei Sara! Dette hørtes ikke bra ut. Vi anbefaler alle våre kunder å ta kontakt om det skulle oppstå et problem. Så vi beklager om du ikke føler deg ivaretatt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Mvh Martine ice.no
Jeg er ofte på besøk hos datteren vår i Halden - Vi er her i store deler av vinteren .Der er det praktisk ikke dekning her i , og rundt huset ….Derfor følte vi og måtte finne en bedre løsning .Datra vår har Telia som operatør , og er storfornøyd med det . Jeg kontaktet Ice , - i august måned ,og spurte om jeg ha noen form for binding på mitt abonomang , og fikk til svar at det var ingen binding her .- jeg hadde høytaleren på under denne samtalen , så vi var tre personer som fikk med seg denne beskjeden fra Ice .. Jeg har jo selvfølgelig ikke noe papirer fra jeg tegnet abonomanget nå , og jeg husker lite tilbake , og det var jo derfor jeg egentlig ringte for å få sikkerhet i dette .🥵Jeg er minstepensjonist , med ei utbetaling på 16780,- i måneden , og så får jeg et krav på 15000,- for og ha brutt en avtale . Hadde jeg fått vite at jeg hadde en avtale , hadde jeg selvfølgelig ventet til denne var slutt . Her bør noe skje ….Kåre B. ..
Hei, Kåre Dette var veldig leit å høre. Det hørtes også veldig unormalt ut. Her ønsker jeg at du sender oss en e-post til [email protected] med navn og telefonnummer, slik at vi kan hjelpe deg. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh Jonas ice.no
Takket være anmeldelser fra publikum ble jeg oppmerksom på at Ice fakturerer for hele måneden ved bytte midt i måneden. Kundeservice bekrefter at jeg ville bli fakturert for en hel måned ved overføring den 10. Elendig praksis, knotete og kundefientlig.
Hei, Bjørnar Det er dessverre sånn at vi fakturerer ut hele inneværende måned, uavhengig av oppsigelsedato. Dette er standard for de fleste mobilselskap i Norge. Vi anbefaler derfor å sette overføringen til månedslutt. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
ADVARSEL!!!! Useriøst og svindlere Har KUN hatt problemer med dette selskapet Så for all del, hold fingrene fra ICE... De er også like arrogante og uhøflige på sin Facebook side, og svarer slet ikke på noen av de som kontakter eller skriver her på trustpilot eller FB... ADVARSEL!!!! Hold dere vekk!!!
Hei, Nz. Beklager at du har hatt den opplevelsen hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Ha en fin dag! Mvh Rebekka ice.no
Har hytte hvor eneste dekning er med ice ruter Kan da ikke bruke min telefon til å ringe med, eller motta samtaler. Merkelig at det skal være sånn når det virket på Telenor nettet.
Hei, Øystein Leit å høre at du sliter med dekningen på hytten! Kontakt oss gjerne på [email protected] så vi kan hjelpe deg videre og forhåpentligvis finne en løsning. Mvh Martine Ice.no