ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det syntes for meg som om at ICE trener på å bli dårlig. Jeg synes de lykkes - og byttet til Telenor.
Angrer bittert på at jeg valgte Ice Net. Selgeren på ElKjøp sa at det var like bra som Telia, men det stemmer ikke. Var på helgetur, alle andre (Telia, Talkmore og Telenor) kunne bruke 4G, men jeg kom meg ikke på nettet i det hele tatt hele helgen. Bytter så snart bindingstiden er over (helst før).
Mister dekningen svært ofte, dette gjelder i store deler av Oslo. Selv om ICE påstår at dette ikke er tilfelle. Har slitt siden firmaet byttet i oktober. I tillegg får jeg ikke 4G i utlandet. Jobber med å overtale sjefen..
Generelt dårlig dekning, nettet faller ut sporadisk.. De sletter klager fra kundene sine på Facebook.. Sier en ting, gjør en annen.. Later som ingenting er feil, på tross av åpenbare feil.. Mitt selskap bytter så fort den sure bindingstiden er over!!
De som har gitt gode omtaler her har nok neppe tatt en tur til utlandet med mobil og ice net abonnement! Skulle ringe venninna mi (som var dratt i forveien) med en gang jeg landet i Budapest. Men der sto jeg uten dekning til å ringe eller slå på roaming. Det førte til at jeg ikke fikk sjekket valuta kurs slik at jeg ble svindlet ordentlig av taxisjåføren. Da jeg kom frem viste det seg til å være et leilighetskompleks med 30 ringeklokker. Ante ikke hvilken dør min venninne befant seg bak. Ganske ekkelt å være i et ukjent land uten dekning. Hvor skulle jeg sove den natta?! Heldigvis fikk jeg tilgang til free wifi et sted. Og heldigvis var venninna mi på messenger. Jeg fikk tilbake dekningen etter å ha chattet med kundeservice på Facebook. De var hyggelige. Ingenting å si på servicen. Siste dagen er jeg uten dekning igjen. Måtte da sørge for å oppholde meg sammen med venninna mi hele tiden. Oppskrifta jeg hadde fått fra ice.net funket ikke denne gangen. Det kjipe skjer når jeg lander på Gardemoen rundt midnatt fullstendig uten dekning. Ikke fikk jeg sjekket ruter for å se rutetider på flybuss og tog. Brukte dermed tid til å løpe til flybuss som viste seg til å ha gått. Og som var siste bussen. I mellomtiden hadde togene gått. Så nå måtte jeg vente i et par timer. Endte med at jeg var hjemme i femtiden på morgenen. Jeg fikk 300 kr avslag på neste regning da jeg fortalte dem hva som hadde skjedd. Men synes jo ikke at det veier opp helt. Nå skal jeg bytte til en forutsigbar operatør. Skal jo til utlandet igjen.
Har hatt ice net i noen mnd nå. Sender en del sms og mange ganger så blir ikke tekstmeld sendt. Må sende på nytt mange ganger. Byttet til en annen leverandør i dag. 3 mnd med ice net er mer enn nok. Kunderservice er bra.
Ville teste Ice for å sjekke dekning på hytta og i båt. Resultatet var ikke bra og sa derfor opp etter et par uker. Gjemt blant vilkår og unntak viser det seg å være en to mnd bindingstid. Dette stemte ikke overens med info i kampanje og via tlf. :-(