ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke tilgjengelig alle plasser jeg har behov for det.
Hei, Julie! Så dumt at du ikke får benyttet nettet vårt alle plassene du har behov for det! 😕 Vi jobber stadig med utbyggingen av nettet vårt, og i mellomtiden benytter vi Telias nett i de områdene hvor vi selv ikke har nett. 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Meget lett å ha med å gjøre, og pris betyr og mye.
Hei, Tom! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Litt dyrt men masse data. Fungerer alltid. Bra brukerhjelp, men har vært svært lite behov. Trenger litt billigere og litt mindre data, men det tilbudet finnes ikke.
Hei, Terjeart Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Vi får krysse fingrene for at det vil komme andre pakker som passer bedre til ditt behov etterhvert! 🤞 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Veldig fornøyd med ice, god dekning og god pris, veldig kjekt med data rollover
Hei, Melissa! Tusen takk for superhyggelig kommentar! 💛 Ønsker deg en flott dag! 😃 Mvh. Kristine ice.no
Pendler med tog og det er veldig dårlig dekning. Har kollega med annet abonnement og har alltid dekning
Hei, Ingebjørg! Dette hørtes ikke bra ut 😕 Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller epost [email protected] slik at vi kan feilsøke problemet med deg 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ble skuffet over at bedriften byttet til Ice og nå er det masseprotester på gang. De har prøvd å få e sim til apple watch i ett år, men har fortsatt ingen dato. Halvparten bruker iphone og halvparten av dem igjen treningsklokke, inkludert sjefen med apple watch. Så går det ikke å bruke den til trening uten å ha med telefonen. Waist of money.
Hei, Stefan! Jeg skjønner dette er skuffende! 😕 Dette med eSIM til Apple Watch er noe vi jobber på spreng med å få til. Vi jobber med å få til en avtale med Apple, og vi har fått beskjed om dette skal være på plass i løpet av første halvår i 2024. Men vi har dessverre ingen fastsatt dato enda. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har takket høflig nei flere ganger, fortsetter å pushe på. Legger til slutt på midt i samtalen. Ekstremt uhøflige selgere. Styr unna!
Hei, Jørgen Dette hørtes ikke bra ut. Hvis du nylig er blitt kontaktet av en av våre salgkonsulenter og opplevde samtalen som under forventet standard, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss via vårt kontaktskjema her: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/. Vi trenger da å vite tidspunktet for oppringningen samt telefonnummeret du bli oppringt fra hvis du har dette tilgjengelig. Vi kan da få tatt dette videre. Vi kan da også få meldt inn at du skal fjernes fra våre utringslister. Jeg vil også anbefale deg å reservere telefonnummeret ditt mot telefonsalg her: https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/. Mvh. Anne ice.no