ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En ivrig telefon selger hos ICE tilbydet priser på rimelig telefonsamtaler. De skulle kjøpe oss ut av Telenor intil kr 3000 ved 24 måneders binding pr abnonomment . Det de ikke opplyst om i den ordre bekreftelse eller av Deres selger var en link til Deres generelle vilkår hvor det står at de skal ha kr 3000 for den avtalen hvis en velger å skifte leverandør innenfor avtaleperioden. Dette burde jo selvsagt vært gjort mer tydelig for kjøper. Vi hadde jo aldrig betalt kr 3000 for å få hypotetisk rimeligere telefonsamtaler !. Så med andre ord - markedet/priser forandrer seg og etter 6 måneder så er ikke lenger ICE noe billig. Etter avtale perioden på 24 måneder kommer vi ALDRI til å velge ICE igjen. Mhv Nor-Komp AS. Nå hadde vi valgt "Dipper" skulle vi gjort dette igjen
Hei, Thomas :-) Så leit å høre, at du føler at du har blitt lurt, av en av våre selgere. :-( Nå kjenner jeg ikke til saken din spesifikt, men vi ønsker alltid å hjelpe der vi kan, og rette feil, hvis det viser seg at vi har gjort noe feil, i salgsprosessen. Send oss gjerne en epost, til [email protected], og fortell oss om saken din, og hva du mener vi har gjort galt, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. :-) Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. :-) Ha en fortsatt fin dag! Mvh Ruben ice.no
Bor i Trondheim og skal ha Ice pluss dekning, 4g stopper opp iblant og noen ganger så er det sinnsykt tregt på 4g+. Bor nesten i sentrum, så det burde være bedre dekning. Har kompiser med samme problem
Så utrolig hyggelig å høre, at du er så fornøyd med oss, Roland. :-) Jeg håper vi klarer å beholde deg som fornøyd kunde, i mange år fremover! Jeg ønsker deg og dine en fortsatt fin dag videre! Mvh Ruben ice.no
Har brukt ice i over 2 år, og jeg har egentlig ikke noe å klage på - det er vel en bra ting. Mye billigere enn de største konkurrentene.
Så utrolig hyggelig å høre, at du er så fornøyd med oss, Roland. :-) Jeg håper vi klarer å beholde deg som fornøyd kunde, i mange år fremover! Jeg ønsker deg og dine en fortsatt fin dag videre! Mvh Ruben ice.no
Vart lurt inn i Ice Bedrift, og låst der for «evig tid» eg opplevde dårlig dekning og fleire uforklarlige problem. endte opp med å betale meir enn 7000 kr for å komme ut av avtalen, noke som ikkje var opplyst om når eg tegna avtale.
Så leit å høre at du har en så uheldig opplevelse med oss. :-( Nå kjenner jeg ikke til saken din spesifikt, men hvis du vil snakke nærmere med oss, og få en forklaring på hvorfor du måtte betale den summen, så kan du sende oss en epost, til [email protected]. Husk å legge ved hva saken gjelder, og ditt navn på bytt.no. :-) Mvh Ruben ice.no
Vi har Ice både som wifi og som mobilabonnement. Sistnevnte har grei hastighet, men vi opplever at wifi-en er ustabil til tider, og ikke spesielt rask.
Så leit å høre at bredbåndet ditt, oppleves som så ustabilt og tregt, Rita. :-( Har du kontaktet vår kundeservice, for å sjekke, om det kanskje er en måte vi kan fikse dette på? Du kan kontakte vår kundeservice, på chatten vår, som du kan finne her: https://www.ice.no/kundeservice/. :-) Da kan vi sjekke signalene dine, og kanskje finne ut hvorfor det er så ustabilt og kanskje gjøre noe med det! Jeg håper du tar kontakt med oss, så vi får sett nærmere på dette, og ønsker deg og dine i mellomtiden en fortsatt fin dag videre! Mvh Ruben ice.no
Litt dårlig dekning - dårlig lydkvalitet på samtaler
Vi har et mobilt bredbånd på hytten. Vi har nå hatt ICE mobilt bredbånd i godt over 2 år. Da vi tegnet abonnement hadde vi grei hastighet, men etterhvert som hytte området er blitt bygget ut er hastigheten ubrukelig. Vi opplever ofte at hastigheten er fra 0,5 - 2,5 Mbps. Dette er ikke akseptabelt. Vi har vært i kontakt med ICE ofte, og de har bekreftet at det er for mange pålogget på basestasjonen. Det eneste " support " sier er at de ikke kan eller vil gjøre noe med dette. Og løsningen de kommer med er at vi bare kan bytte leverandør. Dette er ikke en god kundeservice. Vi har nå heldigvis fått tilgang til en dårlig 4G dekning fra Phonero/Telia, og vi bytter til den. Her får vi iallefall 14 - 16 Mbps konstant. ICE bør la være å selge flere abonnement når de vet det er for mange bruke i et område. Ja jeg vet det er et mobilt bredbånd men de fleste her på feltet har det permanent. Og dette bør ICE ha mulighet å kunne finne ut av.
Så leit å høre, at du er så misfornøyd med oss. :-( Det er dessverre sånn, med mobilt bredbånd kontra for eksempel fiber, at det er en delingstjeneste. Det betyr at kapasiteten på senderen, fordeles mellom alle som er koblet til senderen. Hvis det er få brukere koblet til senderen, så vil hastigheten være høyere, enn hvis det er svært mange brukere koblet til samtidig. Hvis det er et hyttefelt, som du sier, så vil det derfor være normalt at hastighet kan gå ned, i ferier, for eksempel. Den eneste reelle fiksen for dette, er å bygge ut nettverket, så kapasiteten økes. Vi sjekker senderene våre med jevne mellomrom, for å sikre at behovet ikke overskrider kapasiteten, og vil i tilfeller hvor det skjer, vurdere å øke kapasiteten. Ulempen med dette, er at det er svært dyrt, dessverre. Jeg håper du blir fornøyd med løsningen du har funnet, og ønsker deg og dine en fortsatt fin dag videre! Mvh Ruben ice.no