ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rett og slett bare dårlig og amatørmessig utført fre dems side.
Elendig dekning, som oftest helt fraværende. Skylder på mye trafikk i området, men får likevel ikke sagt opp bindingstiden på 1 år uten bruddgebyr, til tross for det jeg mener er avtalebrudd. Må også betale fullt ut for 50 GB datapakke (den opprinnelige var på 20 eller 30). At vi må betale for noe vi ikke får kan kun kalles ren svindel! Ice.net er også elendig på kundeservice generellt. Styr unna, bruk heller noen ekstra kroner på et abonnement som holder hva de lover. Lite imøtekommende og totalt fastlåste i sitt eget regelverk. Min erfaring er derfor at det aller meste kan bli bedre, for stort verre er det vel nesten ikke mulig å få det...
Hei, Lill Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har hatt OneCall i alle år. Byttet til icenet da jeg måtte hastekjøpe ny telefon. Butikken sa det var samme vilkår og dekning som abonnementet jeg hadde i OneCall. Stemmer virkelig ikke. I min egen leilighet midt i Oslo sliter jeg nå med dekning. Siden jeg jobber som flyvertinne er jeg ofte på reise og sliter med det som alle skriver om at jeg må forandre på innstillingene hele tiden. Skal til Kina nå og tiden vil vise om jeg kommer til og ha dekning det i det hele. I tillegg lurer de kundene med at LTE er det samme som 4G noe som ikke stemmer! Eneste grunnen til at jeg gir de to stjerner i stede for 1 er at de fikset raskt opp da jeg ringte og spurte hvorfor jeg hadde blitt belastet 500kr i roaming for verden når jeg kun hadde vært i Kroatia. Så det er lurt å følge med på regningen. Blir dessverre til at jeg kommer til og bytte tilbake til OneCall når den tiden blir mulig.
Hei, Caroline Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig god service raske tilbakemeldinger og god hjelp som er lettvint når man kan bruke messenger. Så jeg kommer til å bruke ice.net sine tjenester fremover.
Hei, Siri H. B Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med servicen. Dersom du skulle trenge ytterlige assistanse så er det bare å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Byttet fra Chess (Stavanger by), merkbart langsommere nedlastinger/opplastinger i forhold til Chess. Ookla Speedtest bekrefter også dette tydelig når jeg sitter sammen med Telenor/Chess brukere. 23 juli mistet jeg alle signaler (ingen tjeneste) 2 ganger på Oslo S. Skulle tro dette var et av landets mest trafikkerte steder (?) Min samboer har iphone 6 og her er tjenestene enda mer ustabile med Ice. Net I utlandet fungerer ingen tjenester før en manuelt har foretatt en rekke korrigeringer i oppsettet på telefonen selv. Og til og med da er tjenestene til tider ustabil hvor MMS/SMS ikke virker som det skal. Tidligere har jeg ikke behøvet tenke på dette, alle omkonfigureringer skjedde automatisk ved annkomst i nytt land. I 2017 bør det heller ikke være behov for å foreta endringer i telefonens oppsett flere steder om en passerer en landegrense (og stille alt tilbake ved hjemkomst).
Hei, Christian Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Stort sett dårlig dekning unntatt i store byer. I Sverige nesten ikke dekning.
Har ikke noe positivt å si, angrer at jeg tok ice.net.