ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble tvangsflyttet til Ice.net fra Hello, da de ikke eksisterer lenger. Dette føles som to verdener, Hello hadde Telenordekning og vi var veldig fornøyd. Ice.net sin dekning er det værst ubrukelig vi har opplevd. Bare detter ut og kan ikke bruke mobildata. Vi valgte å avslutte Ice.net og gikk over til Telenordekning igjen. Dette er veldig mye bedre. Anbefaler å styre unna Ice.net.
Hei, Tm Det er beklagelig å lese at du opplevde oss slik. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Om du ønsker at vi skal ta en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" Legg ved følgende informasjon. Navn Telefonnummer Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk hjelp med det jeg trengte uten noe surr, men det tok 5 arbeidstimer før de svarte meg etter jeg prøvde å ta kontakt over facebook-chat.
Hei, Andreas B Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du fikk hjelpen du trengte. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre svarttiden vår på Facebook. Dessverre så ser det ut som det var veldig stor pågang i tidsrommet du tok kontakt med oss.. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det står overalt på nettet at mobilnettet skal være så raskt, men det funker ikke på min iPhone 5s, det er så tregt at det ikke går ann å gjøre noen ting! Kan noen hjelpe meg?
Hei, Eva Takk for din henvendelse. Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Opplever å være uten internett på reise i og utenfor Norge. Vanskelig å forstå hvordan dekningen kan forsvinne så ofte. Har etterhvert lært meg å "finne" om mobildata er avslått eller på. En i familien er fornøyd med prisen på abonnementet.
Hei, Anne L Takk for din tilbakemelding. Om du skulle oppleve problemer neste gang du er i utlandet så kan du bruke følgende link for hjelp. Link: https://www.ice.no/utland/#no-service Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg byttet nylig til et av ice.net sine mobilabonnementer, men var ikke helt fornøyd med størrelsen. En kjapp henvendelse senere så satt jeg fornøyd igjen med et abonnement som passet meg bedre, og alt ble ordnet raskt og enkelt! #nøgd.
Hei, Arne Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hver gang jeg skal skru på mobilnett så mister jeg dekning. Har aldri hatt en så elendig mobilabonnement. Styr unna Ice. Net.
Hei, Khai Dette hørtes rart ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Legg ved følgende informasjon. Navn Telefonnummer Hva du kaller deg på bytt.no Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mobilen bruker plutselig flere minutter på å komme seg på mobilnettet. Mobilnett og dekningen forsvinner plutselig og ofte. Veldig misfornøyd, bytter med en gang.
Hei, Ida Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever og forhåpentligvis gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net