ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever å være uten internett på reise i og utenfor Norge. Vanskelig å forstå hvordan dekningen kan forsvinne så ofte. Har etterhvert lært meg å "finne" om mobildata er avslått eller på. En i familien er fornøyd med prisen på abonnementet.
Hei, Anne L Takk for din tilbakemelding. Om du skulle oppleve problemer neste gang du er i utlandet så kan du bruke følgende link for hjelp. Link: https://www.ice.no/utland/#no-service Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg byttet nylig til et av ice.net sine mobilabonnementer, men var ikke helt fornøyd med størrelsen. En kjapp henvendelse senere så satt jeg fornøyd igjen med et abonnement som passet meg bedre, og alt ble ordnet raskt og enkelt! #nøgd.
Hei, Arne Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hver gang jeg skal skru på mobilnett så mister jeg dekning. Har aldri hatt en så elendig mobilabonnement. Styr unna Ice. Net.
Hei, Khai Dette hørtes rart ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Legg ved følgende informasjon. Navn Telefonnummer Hva du kaller deg på bytt.no Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mobilen bruker plutselig flere minutter på å komme seg på mobilnettet. Mobilnett og dekningen forsvinner plutselig og ofte. Veldig misfornøyd, bytter med en gang.
Hei, Ida Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever og forhåpentligvis gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Etter at kona ble overført fra hello til ice har det bare vært problemer for hu. Vi kjørte nylig opp hele E6 fra Hamar til Mo i rana. Kona hadde ikke mobilnett noen steder oppover E6. Ikke engang i Trondheim. Måtte dele nett fra min mobil. Dekningen var ikke spesielt bra heller. Må over til ice imorgen selv. Men vi blir helt klart å skifte til noen andre når vi kommer hjem igjen. Jeg hadde fikset hello til hele familien min her i Mo i rana, men de har også bare hatt problemer. Så jeg fikk som oppgave å finne en ny leverandør til dem også. Det eneste som appellerte til meg var ingen overfakturering, men det hjelper jo lite når vi ikke får brukt mobildata i det hele tatt.
Har EU abonnement men jeg kan fortsatt ikke ringe eller bruke mobildata i utlandet, står bare ingen tjeneste.
Hei, Victor Dette hørtes ikke bra ut. Det virker som du ikke har riktige innstillinger på din telefon. Har lagt ved en link som kan hjelpe deg til å løse problemet du opplever. Link: https://www.ice.no/roaming-guide/ Om du fortsatt opplever problemer etter at du har fulgt de instruksene som må til, så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Freddrik ice.net
Bra: kundeservice svarer forunderlig fort på mail. Resten er bare sorgen. Kundeveilederne kan åpenbart ikke jobben sin. Snakket med en i telefonen. Hun var skråsikker på at hun hadde ordnet det sånn at alt var i orden. Jeg følte meg sikker på det motsatte. Og det stemte. Ved kontakt per mail blir det vist samme skråsikkerhet. Og resultatet er det samme. De er åpenbart ikke i stand til å gi meg mobilsvar. Noe jeg aldri har hatt problemer med i andre selskap. Pga ice.net gikk jeg glipp av en viktig avtale.
Hei, Elisabeth Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å undersøke saken din nærmere men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net