ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
OK. Men det er som sagt dette med betalingsmåten. Jeg bruker prinsipiellt IKKE annet enn BrevGiro, derfor ville det være greit med en Giro vedheftet.
Hei Jørgen! Våre muligheter er eFaktura, AvtaleGiro og eventuelt faktura i posten. Om du ønsker å få til sendt en giro/brevgiro blankett vil jeg anbefale deg å ta kontakt med banken for å få dette. 👌😊 Mvh Martine ice.no
Jeg får de tjenester jeg trenger, og er det noe jeg lurer på, får jeg svar.
Hei Sverre! Så flott å høre at du er fornøyd og har fått svar på det du måtte lure på. 😊👌 Mvh Martine ice.no
Ingenting å klage på så langt. Har trådløst ruter fra Ice. Bruker den hjemme og tar den med og bruker den andre steder. Fungerer utmerket for meg.
Hei, Rydningen Supert at det fungerer bra for deg! Håper det holder seg sånn 😀 Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
er førnøyd med mobil abonnementet hos IC og anbele den til andere
Hei, Azim Tusen takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på 😊 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
For lang ventetid på telefon -40 minutter. Ringte i dag 1.juli -oppsigelse. Må betale ut hele august 😡
Hei Barbro! Så leit å høre at det var så lang ventetid når du tok kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hardt for å opprettholde kort svart tid for dere, men i blandt er det så mye trafikk at vi dessverre ikke klare å opprettholde dette. Når man inngår et abonnement hos oss er det slik at man må betale ut den måneden man sier opp abonnementet. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Dekning blir veldig svak eller null når mann kommer på aller kjøpesenter i hele trondheim regionen
Hei Aras! Så leit å høre at du har problemer med vår dekning, vi jobber hele tiden med å utbedre vårt eget nettverk. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på saken for deg :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har aldri hatt noen problemer med Ice og håper at det fortsetter sånn : )
Hei, Judy Det håper vi også ❤😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no