ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til mobilt bredbånd, det funker bedre hos meg enn de andre to leverandørene jeg har prøvd. Skiftet også mob.tlf over til Ice, etter mye om og men ble MMS fikset. Men at kundservice har ikke svart på innsendt spørsmål etter tre dager er alt for sløvt.
Bestilte 2x abbonemang og stusset over hvor lang tid det tok før jeg mottok simkort og porteringstidspunkt. Etter portering var dekning svært ustabil og mobildata var fraværende. Kundeservice var kun tilgjengelig via facebook og de unnskylde seg med at de har gått over til nytt system som sikkert hadde noen barnesykdommer. I kombinasjon med arbeid og sykdom i familien så passet dette svært dårlig. Returnerte til gammel leverandør, Chess, neste virkedag og de fikk portert nummeret mitt og reaktivert gammelt simkort iløpet av etpar timer. Ice har langt igjen før de kan kalle seg en mobil leverandør. Teknisk løsning som ikke virker og kundeservice som er tilnærmet ikke eksisterende. Skuffende!
Måtte bytte SIM-kort, fungerte ikke. Kundeservice er ikke-eksisterende. Skifter operatør så fort som mulig.
Håpløs kundebehandling - du blir bare satt over til andre som ikke kan gjøre noe. Ingen vet noe og sett av god tid i telefonen hvis det er noe som skal fikses. Det nytter ikke å være billig når alt annet er elendig!
Elendig dekning utenfor sentrum, tragisk fakturasystem uten autogiro.
Bra dekning men zero hastighet. Returnerte utstyret og sa opp abonnementet etter 1 uke. Rotete og treg kundeservice. Har bestilt også 2 mobil abonnement som jeg ikke har fått enda. Gruer meg...Hvis mobil er tull også, bytter straks leverandør.
Billig mnd. pris. God kundeservice og hurtig svar på Facebook. Kjempefin avtale for 2 tlf. I et år en tlf. på 1 GB og 1 tlf på 2 GB. Kunne svart litt kjappere på kundeservice på Ice.net.