ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice.net fungerer ikke når man er på reise og krysser landegrenser- da faller innstillinger ut og må legges inn manuelt. Slik kommer det til å fortsette å være i overskuelig fremtid, ut fra hva ice. Net sier selv. De bør prioritere å bruke penger på å få systemer til å fungere fremfor reklamekampanjer. Jeg ga opp for ett år siden, og sjekket med dem nå i juli-17. Ifølge ice. Net selv har det ikke skjedd noen endring av dette, og det kommer ikke til å skjevendring med det første. Jeg har aldri opplevd lignende med andre leverandører. Hvis man aldri er utenfor Norges grenser, kan man sikkert være fornøyd med ice.net, men er man ofte på reise utenlands, er dette håpløst - og uakseptabelt. Tommel ned 👎.
Hei, Mia Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i utlandet. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hadde litt start problemer men er veldig fornøyd nå.
Opplevd at man får god hjelp. Selv om problemet ikke blir helt løst, viser det seg at det er forsøkt å løse.
Hei, Birrah Tusen takk for en super hyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ønsker deg og dine en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Enkelt å komme i kontakt med dere, samt at dere gir rask og utmerket service.
Hadde problemer i utlandet i februar. Men etter det har jeg fått god hjelp på fb.
Jeg har bestilt 1 GB også skulle jeg bestilte to mer GB. Men dere plusset 3gb og 2gb slik det ble 5gb. Jeg ønsker meg 3gb. De to ekstra GB må slettes.
Hei, Samson Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net er best på kundeservice. Alt funker perfekt med Ice.net.