ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobildekning er kjempebra, men data trafikk er hit and miss. Du vet aldri når du har dekning på 4G. Noen dager er det bra på data. Andre dager er det null dekning I samme område. Ustabil data.
Hei, Willy Det er leit å høre at mobildataen din kun delvis fungerer som den skal, mobildataen din skal ikke være så ustabil. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Mvh Jonas ice.no
Ice har en mengde mennesker i Kunde support som du får kontakt med alle sammen når du er så uheldig å få et problem. Etter å måtte oppgi fødselsnummer, firmanavn , kundenummer og mva nummer kan de se på saken din De lover å løse problemet å ring deg tilbake det gidder de ikke ! Felles for dem er at de er tilsynelatende hyggelige men ute avstand til å hjelpe deg, når det blir vanskelig da sender de saken over til teknisk avdeling som ikke gir lyd fra seg .De skryter av sin kundeservice, men det er langt mellom liv og lære . Jeg sa opp etter mange år som kunde
Hei, Jan Erik Det er veldig leit å høre at du har hatt en slik kundeopplevelse hos oss, spesielt etter å ha vært kunde i så mange år. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Mvh Jonas ice.no
Har gratis abb for barn, fungerer ok til å ringe med (til tre predefinerte nr), men får aldri brukt opp data da det ikke er dekning noe sted.
Hei, Gjerterud. Det er leit å høre at mobildataen til barna ikke fungerer. Det høres ut som at det kan være noe galt med mobildataen her. Vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Du kan gjerne sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på problemet. Mvh Jonas ice.no
Har byttet til ICE pga. et godt rabatert telefon med 12mnd binding. Jeg hadde ikke byttet til ICE hvis det ikke hadde vært for at jeg sparte 2.000 kroner på en ny telefon. Dekningen er som kjent ikke i nærheten av det Telenor eller Telia tilbyr. Men ICE sitt mobilnett er vel ganske nytt så det kan være forståelig, man har Telia-dekning der hvor ICE selv ikke kan tilby dekning, men telefonen har en tendens til å ville benytte ICE dekning selv om det er utrolig svak dekning. Dette er et nedtrekk, og sannsynligvis bruker det litt ekstra strøm. Vil nok anbefale folk å holde seg til Telenor eller Telia-baserte abonnementer inntil ICE får et bedre nett. Prisene er derimot gode.
Hei, Jørgen Dette vil vi se nærmere på. Vårt nett skal være godt utbygd og dekke over 90% av alle husstander i Norge. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og telefonnummer samt adressen din til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene er i ditt område. Mvh. Anne ice.no
Grei dekning der jeg ferdes og kundeservice har fungert godt for meg. Fri data har hatt litt problemer med å holde seg til ICE+. Bruker plutselig av den vanlige kvoten.
Hei, Kåre Det er fint å høre at det fungerer godt for deg i det store og hele. I utgangspunktet skal våre SIM-kort prioritere signal fra våre sendere, det vil si ice+, men i områder der vårt nett av ulike årsaker ikke er tilgjengelig i korte perioder, vil telefonen koble seg over til Telia for å sikre at signal er tilgjengelig til en hver tid. Vi håper det ikke vil skape store utfordringer for deg. Mvh Anne ice.no
Feilsendte nytt sim uten å informere meg om at et nytt sim var bestilt. Nektet i ettertid for at det var skjedd. Forsøkte å sende regninger i lange tider etter at vi hadde forlatt Ice.
Hei, Bergum Det er leit å høre at du hadde en slik opplevelse hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato så kan vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
Blei oppringt av ein seljar frå Ice på jobben 8. mars 2021. Han spurte om eg ville prøve ice sitt mobile breiband gratis i 3 månader. Så kunne eg velje om eg ville behalde det og starte å abonnere eller eg kunne returnere det kostnadsfritt. Han sendte ei melding som han sa at det stod det same som han hadde sagt i telefonen som eg måtte svare ja på for å få tilsendt modemet. Godtruande og på grunn av at eg var opptatt på jobben svara eg ja på meldinga utan å lese den. Eg fekk modemet og prøvde den både i heimen og på kontoret, men dekninga var dårleg, men eg trudde det ikkje hasta med å returnere den. I påska hadde eg god tid og las over meldinga eg hadde fått frå Ice der det stod at eg hadde bunde meg til eit abonnement for 18 mnd. Det var likevel 30 dagers returrett. Eg kontakta Ice kundesenter 3. april og forklarte situasjonen til ei grei dame som lovte å ordne opp. Ho ville stoppe abonnementet straks, og sa at det var berre å returnere modemet så ville alt vere i orden. Ho ville også sjekke korleis seljarane oppførte seg sa ho. Eg returnerte modemet rett over helga (det kosta meg 100 kr i returfrakt) og trudde at alt var ok. Eg har også mobilabonnement hos Ice. Der var det på 1. rekninga pålagt ca. 100 kr. i frakt. Eg vart litt irritert ettersom seljaren hadde sagt at alt skulle vere kostnadsfritt for meg, men eg tenkte ikkje å bry meg meir med det. Så får eg ei ny rekning idag med bruddgebyr på 3354,16! Håper dei trekker den og kjem med ei unnskyldning. Den blir uansett ikkje betalt.
Hei, Hallgeir Dette var leit å høre. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato samt kundenummer, så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no