ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett hyggelige kundebehandlere som har gitt greie svar når jeg har hatt spørsmål, og det har det vært noen av siste år. Pluss for at de endelig har fått wifi tale på iPhone. Litt tynnere dekning i distriktet trekker ned, virker ikke som Telia-avtalen fungerer helt sømløst (?).
Hei, Erling Så hyggelig å høre at du i hovedsak er fornøyd med oss. Telia-avtalen skal fungere godt, men pass på at du har dataroaming aktivert på telefonen din. Det er en del telefoner som krever at det er aktivert for at telefonen skal kunne veksle enkelt mellom nettverkene. :) Mvh. Anne ice.no
Veldig bra kundeservice, føler jeg får mye igjen for pengene , har allerede anbefalt venner til skifte over til Ice
Hei, John Så hyggelig å høre; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Skjønner ikke kundens problem med modemet,må ta ut strøm på modemet flere ganger daglig,alle lys på modemet er ok
Hei, Paul J Dette høres ut som noe vi må se nærmere på. Det er dessverre veldig begrenset hva vi kan gjøre av feilsøk her på offentlig vegg, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no
Jeg synes dere kan sende meg ny 5g tuner da jeg plages med den jeg har.Free of charge
Hei, Sten Det var leit å høre at ruteren din ikke fungerer slik den skal. Det er dessverre veldig begrenset hva vi kan gjøre av feilsøk her på offentlig vegg, men ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi se hva vi tilby deg. :) Mvh. Anne ice.no
Ice er Best på service og pris og jeg gleder meg til 5g er utbygget
Hei, Finn Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Prisene er bra, men kan bli bedre. Alt i alt fornøyd.
Hei, Jan Så hyggelig å høre at du i hovedsak er fornøyd med oss. Prisene kan selvfølgelig alltid bli bedre, men hjulene våre trenger litt mer enn bare godvilje for å kunne gå rundt, dessverre. Vi har ihvertfall som målsetning at vi skal være fullt konkurransedyktige med våre konkurrenter. :) Mvh. Anne ice.no
Kobler seg ut ved lite bruk mot ruter ca 1gang i mnd.Må da ut til ruter for restarting,for å få opp nettet igjen.Brukes på hytte,med lite bruk i vinter mnd.er, men bruker kamera og alarmer. Ellers kunne jeg tenke meg til opp sparing av rollover med bedre vilkår, eks vinter halvåret. Ved lite bruk. Ellers godt fornøyd,god dekning -god ruter.
Hei, Hallgeir Her høres det ut som om du kanskje bør aktivere noe som kalles Watchdog på ruteren din. Dette er en tjeneste som skal forhindre at ruteren går i såkalt dvalemodus. Dette er en litt for omfattende prosedyre til å legge ut her, men send oss gjerne en e-post til [email protected] eller ta kontakt med vår kundesupport på telefon eller chat, så skal vi veilede deg nærmere. :) Mvh. Anne ice.no