⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 011 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 011 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 010 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk pris og god dekning

Omtale av  Eirik

Er veldig fornøyd med mitt ICE abonnement. Billig abonnement, god kundeservice og lave priser på ny mobil i nettbutikken. Har hatt Telenor og onecall tidligere og kommer definitivt ikke til å bytte tilbake.

Svar fra ice
07.10.2020 09:51

Hei, Eirik :) Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Jeg synes det er flott å lese at du er så fornøyd med abonnementet ditt, og jeg håper du blir værende hos oss lenge. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Surrete kundebehandling

Omtale av  Marit

Jeg har opplevd å ikke bli tatt på alvor. Problemer blir bare ignorert, og mine GB er opp og ned som en berg og dalebane. På den annen side har jeg blitt tilbudt noen fordeler også, som jeg har hatt nytte av. Ja, dette er vagt, men det opplever jeg at ice er også.

Svar fra ice
07.10.2020 08:02

Hei, Marit :) Jeg synes det er veldig leit å lese at du føler du ikke blir tatt på alvor. Det er den helt motsatte følelsen vi på kundesenteret ønsker at du skal sitte igjen med, etter du har vært i kontakt med oss. Dessverre ser jeg ikke hva saken gjelder her. Jeg tar gjerne en nærmere titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så skal jeg ta en ny titt på dette. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

Over årene har jeg ikke merket noe bedre kvalitet, men prisen stiger.

Omtale av  Fredrik

Ice er tregt og har generelt dårlig dekning. Har hatt tre telefoner med samme abonnement og folk har alltid klaget på at det skurrer og er vanskelig å høre meg når jeg ringer. Har hatt ice 1 GB siden 2016, siden jeg nesten kun bruker 4g for gps til nye byggeplasser. Beholdt ice pga at selv om det var tregt, var det billig og fungerte. Over årene har jeg ikke merket noe bedre kvalitet, men prisen stiger. Er nå mange andre alternativer for samme pris med bedre omtaler.

Svar fra ice
07.10.2020 08:00

Hei, Fredrik :) Jeg synes ikke det er hyggelig å lese at du opplever dårlig samtalekvalitet. Dette er noe jeg ønsker vår tekniske avdeling skal ta en nærmere titt på. Jeg anbefaler at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva som er galt. Jeg lover deg at vi skal ta en grundig titt på dette. Det stemmer at det har vært to prisjusteringer på 1 GB abonnementet. Dette koster nå 149,- kroner per måned. I henhold til markedet vil jeg si at vi har justert oss bra prismessig. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

Styr unna.

Omtale av  Christin

Sender ut faktura et halvt år etter utmelding og bytte til annen leverandør. I prøve tiden måtte jeg ta kontakt med Ice flere ganger, og gjøre de oppmerksom på at jeg hadde prøve tid med ekstra lav månedskostnad. Ble surr med faktura. Mye kommunikasjon frem og tilbake, om tilbudet jeg hadde fått, fikk ny faktura, feil igjen. Maks uflaks kanskje.. men går det an.. Hva skal en si. Styre unna.

Svar fra ice
06.10.2020 16:01

Hei, Christin Det høres ut som du har hatt maks uflaks. Jeg beklager så mye for problemene du har hatt! Jeg får dessverre ikke sett på fakturaen herfra. Jeg anbefaler at du sender oss en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva som er galt. Jeg lover at vi tar en titt på dette for deg. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

Dårlig og lovnader som ikke holder mål

Omtale av  Rose

Jeg ble lovet god dekning og at regningene skulle være under 1000 kr men begge ble ikke overholdt. Anbefales ikke

Svar fra ice
06.10.2020 15:59

Hei, Rose :) Jeg beklager at du ikke har fått verken god dekning eller lavere kostnader. Jeg ønsker å se nærmere på dette for deg, for å finne ut hva det er som er galt. Jeg setter pris på om du kan sende oss en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva det er som er galt, så lover jeg at vi tar en nærmere titt på dette for deg. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble lurt

Omtale av  Ole

Selgeren ga meg tilbud om bedriftsabonnement til kr 225,- per måned, inkudert 12GB data. Det viste seg selvfølgelig å være bedrag. Nå trekker de 449,- kroner i måneden. Vurderer sterkt å bryte avtalen - som koster godt over 3000,-). Bare å holde seg unna. Forøvrig er det treg kundeservice og usikker dekning.

Svar fra ice
06.10.2020 15:57

Hei, Ole Jeg synes det er veldig leit å lese at du har fått noe annet enn det selgeren ga deg et tilbud om. Om du har fått feil pris i helhold til kontrakten, ber jeg deg kontakte oss på [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva som er galt, så lover jeg vi tar en dypere titt på hva som har skjedd. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle

Dårlig på alt

Omtale av  Anna

Har dårlig internet dekning, EU skulle vare inkludert, men !!!! ikke når du ringer til utlandet —> som alle andre operatørar har inkludert! Har bindings tid 1 år da må venter før å bytte. Ikke verdt eneste krone!!!! Anbefales ikke på det sterkeste!!

Svar fra ice
06.10.2020 14:44

Hei, Anna :) Så leit å lese at du har dårlig dekning på mobildata. Det er noe vi ønsker å undersøke nærmere for deg. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med en kort beskrivelse av problemet, sammen med telefonnummeret det gjelder. Når det gjelder bruk fra Norge til land innenfor EU og EØS, er det ingen operatører som inkluderer dette. Enkelte inkluderer bruk fra Norge til enkelte land, men, som en hovedregel, er ikke trafikk fra Norge til utlandet inkludert. Om du ringer og sender SMS til land innenfor EU og EØS, har vi en tilleggspakke som heter Ring til EU. Denne pakken inkluderer 3000 ringeminutter og 3000 SMS per måned og koster 99,- kroner per måned. Denne pakken kan aktiveres via oss på kundeservice eller via ice-appen. Det er en løpende tjeneste, og du må deaktivere den om du ikke lenger har behov for den. Ha en fin dag! Mvh. Michelle

ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR