ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekning i Osloområdet er til tider så ustabil at jeg ikke mottar telefoner eller sms. Ganske utrolig. Elendig på dekning i Europa, selv etter det koster ekstra nå å inkludere. Greier ikke sende sms. I USA var sim-kortet like godt helt dødt! Kundeservice kommer først med alle mulige tekniske forslag før det til slutt innrømmes at mange opplever dette. Skal bytte tvert, nå er det nok!
Hei, Ac! Vi skal ha veldig god dekning i Oslo, men dersom du opplever så mye ustabilitet at telefonen din blir ubrukelig, vil vi selvsagt hjelpe deg med feilsøking. Send en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Oppgi hva du kaller deg på bytt.no - Forklar problemet så detaljert som mulig Det jobbes også med å få på plass forbedrede bilaterale avtaler for land i hele verden, slik at kundene våre automatisk vil få tilsendt innstillinger som gjør at du kommer rett på nett og kan sende/motta MMS. Dersom du mener at hjelpen du fikk av kundeservice ikke var tilstrekkelig, ønsker jeg også at du utdyper dette hvis du tar kontakt med oss. Ønsker deg en fortsatt god dag! Mvh Gisle ice.net
Jeg er egentlig litt overasket over at jeg har fått så utrolig billige mobilregninger i ICE, har liksom ligget på i underkant av 200 kroner hver gang, og jeg har en tendens til å måtte ringe spesialnummer her og der. Jeg bruker data ganske mye og jeg har nok til det jeg bruker til vanlig. Jeg har derimot mer problemer hvis jeg skal se en fotballkamp på bussen. Da har jeg to problem, det ene er at nettet går senere (noe jeg syntes er bra, fordi da har jeg alltid kontroll over kostnaden) Men er bare å kjøpe ekstra datamengde om jeg skal se fotballkamp en plass, så det er ikke det store problemet. Det andre er det eneste jeg syns er negativt med ICE, det er mobildekning. Sliter med å få inn 4g og 3g enkelte steder. Også i Danmark kom jeg ikke på nett i det hele tatt. Det er dekningen, men bortsett fra det er jeg strålende fornøyd med ICE.
Hei, Håkon! Kjempehyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller via [email protected] dersom du ønsker at vi undersøker dekningsproblemene du beskriver ytterligere. Mvh Gisle ice.net
Regelmessig ustabil dekning ved bruk av data og mange håpløse telefonsamtaler med bare skurr. Hyggelig kundeservice, men ikke til hjelp.
Hei, "Bruker"! Veldig dumt å høre at du føler at kundeservice ikke strakk til i denne saken. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på dette, slik at vi kan feilsøke grundigere. Send meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Oppgi når du kontaktet kundeservice - Forklar problemet så detaljert som mulig Håper at du tar kontakt, slik at vi kan gjøre deg fornøyd. Mvh Gisle Hauge ice.net
Elendig hjelp når jeg hadde problem med å motta SMS. De tok ikke stilling til noe. Lite i kompensasjon i ettertid. Gleder meg til bindingstiden er over slik at jeg kommer meg unna dette firmaet! Elendig kundebehandling!
Hei, TK! Veldig dumt å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen du fikk da du hadde problemer med SMS. Slik skal det ikke være. Vi vil veldig gjerne se på denne saken for å se hva vi kunne gjort annerledes. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" (uten anførselstegn) og gi oss informasjon om hvem du er, hvilket telefonnummer du har og hvordan du opplevde din kontakt med kundeservice. Mvh Gisle ice.net
Positive og hjelpsomme med super service. Har ikke noe negativt å skrive om Icenet. Er meget fornøyd. 😊😊😊
Hei, Steinar! Tusen takk for flotte ord. Kjempehyggelig at du er er meget fornøyd med oss :) Mvh Gisle ice.net
Bestilte Ice.net abonnement hvor jeg er eier av abonnementet med mitt barn på 8 år som bruker. Jeg bestilte Ice.net fordi de har abonnement der de reduserer hastigheten når inkludert datamengde er nådd. Trygt og forutsigbart trodde jeg! MEN - det hjelper jo lite når de sender SMS til bruker og ikke eier av abonnementet at han kan kjøpe ytterligere datamengde 1 GB kr. 79,- eller 3 GB til kr. 179,- ved KUN å svare på SMS'n! Jeg ringte og ba de sende slike sms til EIER av abonnementet og ikke til bruker som kun er 8 år. Det kunne de ikke, det var slik det var lagt opp at de sender til bruker. Fikk til info at de fikk mange henvendelser vedr. dette, men at de pr. dd ikke kunne gjøre noe med dette! Når jeg bestilte Ice.net over tlf. så fikk jeg INGEN INFO om dette selvom jeg presiserte på telefon at dette med sperre var viktig ettersom bruker var et lite barn. Løgn og fanteri! Dårlig kundeservice når jeg klaget!
Hei, Brl! Du burde absolutt ha blitt informert om denne praksisen for å unngå overraskelser. For øyeblikket har vi ikke et system som gjør at vi kan hindre at denne SMSen går ut til kunder som har brukt 80% eller 100% av datakvoten, men vi jobber med en mulighet for å tette dette "hullet". Send meg gjerne en e-post med informasjon om saken din til [email protected], så tar vi gjerne en ekstra titt på saken din. Mvh Gisle ice.net
MMS instillinger blir jevnlig borte i Norge, og disse oppdateres ikke automatisk, slik at mms stort sett ikke fungerer. Stadige tilbakemeldinger fra de jeg snakker med i telefonen at linjen er dårlig. Jeg har ikke fått ICE til å fungere i det hele tatt i USA. Har opplevd problemer i de fleste land i Europa, selv om dette har blitt bedre. Tenk deg nøye om før du velger en leverandør som ICE om du er avhengig av å ha en telefon som fungerer.
Hei, Lasse! Full forståelse for at du syns dette er et stort irritasjonsmoment. Vi jobber hele tiden med å få på plass forbedrede bilaterale avtaler, som gjør at det vil bli mye enklere som ice.net-kunde på reise. Nedenfor kan du se noen triks for å komme i gang med MMS-innstillingene. Disse gjelder både for opphold i Norge og utenlands. For oppsett av MMS- og datainnstillinger, kan du send SMS med kommando ALL til 8530. Du vil da få tilsendt konfigurasjonsmeldinger som du kan installere på mobilen din. For manuelt oppsett, følg "oppskriftene" våre: https://www.ice.no/mms/ Dersom du fortsetter å ha problemer, send meg en e-post til [email protected], så skal vi selvsagt hjelpe deg slik at du blir fornøyd. Ta med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Oppgi hva du kaller deg på bytt.no - Forklar problemet så detaljert som mulig Håper du tar kontakt, slik at vi kan gjøre deg fornøyd. Mvh Gisle ice.net