ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skiftet abonnement grunnet konstant ekko. Fikk bruddgebyr kr 750,- uten info om bruddgebyr. Ringte de. Tilbakemelding betal bruddgebyr! Må være lite forståelig for allmennheten, også for oss og dårlig kundeservice . Trodde ikke det var mulig
Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.
Ett firma jeg ikke har tilit .avtale ved kontrakt inngåelse 1 år.kontrakten kom overså att det var skrevet 2år .min feil men da mister mann tiliten
Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.
Veldig fornøyd med mobilbytte nå men ikke når jeg først skulle kjøpe telefon. Første gang jeg skulle bestille telefok via mobilbytte bestilte jeg en iphone 13 pro max (noen mnd før iphone 14 modellene ble sluppet) jeg la inn bestillingen og ventet. Etter en stunf hadde jeg glemt det litt av men innså det hadde gått opp imot 6 uker siden jeg bestilte telefonen og kontantet ice. Jeg ble da henvist videre til telefon leverandøren som igjen henviste meg tilbake til ice. Etter mye frem å tilbake fill jeg beskjed om denne telefonen hadde de skuttet og selge og skulle ikke komme inn igjen, samt min bestilling hadde blitt kansellert av dem flere uker tidligere. Jeg fikk aldri noe beskjed om bestillingen var kansellert å ga beskjed om jeg syntes dette var dårlig. De beklagte seg.. Men etter dette hadde iphone 14 modellene komt ut så jeg bestilte heller en av dem å her gikk alt bra! Telefonen kom fort å har ikke hatt noe problem siden!
Hei, Ola Dette er veldig beklagelig, og er noe vi absolutt burde informert om! Veldig bra at du er fornøyd med 14-modellen 😁 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no
Mitt bredbånd faller ut flere ganger om dagen. Det er ingen hjelp å få, - jeg har hatt kontakt med ICE flere ganger, ingenting hjelper. Jeg kan avslutte abonnementet og gå til en annen leverandør, men bruddgebyret er skyhøyt. Helt ubrukelig hjelp når man kontakter ICE. Anbefaler alle om å finne andre leverandører.
Hei, Torill Sånn skal det ikke være! 😞 Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer, adresse det brukes på, samt en oppdatering av saken. Da skal vi se på det for deg, og om det finnes noen løsninger. God påske! Mvh Rebekka ice.no
Topp service og bra priser på våre avtaler. Vi er meget godt fornøyde med ICE.
Hele familien er veldig fornøyd med ICE, har hatt dem i mange år, null problem med dem, og kommer til å være kunde hos dem i flere år. God dekning og god pris.
Hei, Det er en fryd å lese. Håper du blir like fornøyd i årene fremover. God påske til deg og dine 😊🐥 Mvh Rebekka ice.no
Ble lurt av selger for ice ifht til både abonement, deling av data med familie, og samtaler til utlandet. Måtte endre 2 av abonementene innen 2 dager for å kunne dele data. Data kunne ikke deles med 2 andre før det har gått en måned. Ble lovet at det ikke skulle være ekstra kostnad for å ringe innen Eu, det stemte dog ikke. Useriøs selger
Hei, Magdalena Dette var leit å høre. Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no