Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra utvalg av abonnementer, med knallbra vilkår, EU+ og bra priser. Fryktelig synd at ICE har kjøpt opp hele kundemassen.
Hei, Markus! Takk for flott tilbakemelding og skryt, det setter vi pris på! Gøy å se at du har vært fornøyd med oss som operatør og hva vi kan tilby :) Vil anbefale å gi ICE en mulighet da alle som blir med over fra oss får blant annet en gratis måned, og dobbel datakvote første måned. I tillegg får man 50% på mobiltilbehør fra Iiglo hos Komplett.no. Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.
Hei, Frøydis! Så gøy å se at du har vært fornøyd med oss, og at du har fått dratt nytte av utenlandsbruk :) Og tusen takk for god tilbakemelding! Når det kommer til overføringen til Ice så vil du få en SMS med overføringsdato, og da kan du få utsatt den datoen ved å kontakte Ice eller logge seg inn på https://www.ice.no/velg-minside/ Vi er aktive frem til 14. juni, og det er da siste dagen det går å bruke våres tjenester. Skulle du derimot ikke ønske Ice som operatør etter reise så står du fritt til å velge en annen operatør, men du må da kansellere overføringen hos Ice. Ha et flott utenlandsopphold videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.
Hei, K! Når du blir ny kunde hos oss betaler du kun for de dagene som er igjen av måneden, og din datakvote vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved månedsskifte vil din datakvote fylles opp med full kvote. Dette står blant annet informert om på vårt velkomstbrev samt kom-i-gang/kundeservice siden: https://www.komplett.no/mobil/komigang/ Når det kommer til databruk så er dette kun mulig å generere via enheten(e) som har simkort i seg, og enkelte tilfeller så deler man gjerne mobildata via enheten også. Hvis du ikke har hatt endring på bruket ditt siden du ble kunde her, så er det mest sannsynlig apper som har oppdatert seg via mobildata etter du satt inn nytt simkort fra oss (skjer veldig mange tilfeller når man restarter telefonen etter lengre tid). Veldig leit at kontakt med kundesenteret ikke gikk som ønsket, men dersom du er uenig i hva som blir nevnt i tilbakemeldingen her så kan du kontakte oss på [email protected]. Da skal vi få sett nærmere på saken din. Mvh Robin Komplettmobil.no
Har i flere år nå vært kunde hos Komplett men pga flytting til Ice/Telia nett har jeg nå byttet leverandør. Finnes overhodet ikke dekning på jobb for annet enn Telenor. Var kunde hos Ice i mindre enn 24 timer før jeg byttet til Komplett. Såpass dårlig fungerte det... Synd at Komplett selger seg ut...
Hei, Erlend! Tusen takk for tilbakemeldingen. Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de på nytt- så blir du kanskje positivt overrasket? Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no
Jeg byttet fra ice til komplett for et par år siden siden jeg trenger telenor-nettet. Ser mange andre tenker å gjøre det samme. Dere skriver i standard-svar: «ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder». Kanskje 89% av boligadresser—men jeg trenger mobildekning på fjellet, langt fra der folk bor, og all erfaring sier at Telenor fortsatt er best der. Og ofte er det ikke 4G som kreves, men 3G eller tom. Edge til å sende en SMS, og det er helt åpenbart ikke en del av det ice tilbyr. Synd—jeg har vært en veldig fornøyd komplett-kunde men ser meg nå tvunget til å bytte.
Valgte Komplett Mobil pga kombinasjon av dekning, pris, datapakke og god kundeservice i komplett generelt. Er ikke interessert i Ice, der blir enten datapakken mindre, eller prisen høyere, i tillegg til at vi går fra Telenornett til Telia (guess what, Telia funker ikke i bygda der jeg bor, ikke kom med noen "Menneh... Telia har blitt bedre"-frase.). En overføring burde gjelde dagens abonnement, dvs at vi Komplettkunder burde få beholde pris og datamengde i nytt selskap, akkurat slik kunder beholder sine abonnement når andre selskaper kutter disse for nysalg. Dette skjer ikke, vi får kun beholde våre abonnement i et par måneder før prisen skrus opp, tross at vi ikke har akseptert noen nye vilkår. Dette i tillegg til dekningsendringene. Så her blir det bytte av operatør i dag.
Hei, Astrid! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. De aller fleste pakkene til Ice er priset likt som det vi tilbyr pr. dags dato, med unntak av blant annet vår 4GB "MedioFlex". 4GB hos oss var ikke så for lang tid tilbake 3GB med samme pris. Nå er det slik at man blir godt informert om dette på forhånd, og vi forstår selvfølgelig at dette ikke egner seg for alle. Det er ingen bindingstid hos Komplett Mobil eller Ice.no, hvis du ønsker en annen operatør enn det som er tilrettelagt. Vi beklager at du ser det på den måten. Og vi ønsker å takke for at du har vært kunde hos oss, vi ønsker deg lykke til videre.
Enda en god mobiloperatør kjøpes opp og forsvinner fra Telenor dekningsområdet. Synd!
Hei, Bombaztic! Takk for tilbakemeldingen. Vi håper uansett du blir fornøyd videre med Ice. Så satser vi på at de kan utfordre duopolet etterhvert:) Mvh Bent Komplettmobil.no