Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god hjelp å få i storbyen, Telia butikk og gode forslag til hjelpemidler trådløse.
Helt siden Telia kom på banen har det kun hvert nedtur. Som mange andre, dobbelfakturaer, sperring av abonnement ut av det blå og elendig kundeservice hvor man får 12 motgående svar og ikke minst lang ventetid. Fant ut nylig at jeg har betalt i 2 år for en forsikring på en telefon som ikke har eksistert siden jeg fikk ny, ingen beskjed eller hint om dette, trodde jeg betalte for min nåværende telefon å når jeg dro inn til Telia for og melde forsikring sak får jeg slengt i trynet at den ikke gjelder for nåværende telefon og det er ingenting de kan gjøre så mobilen må fikses for en formue hos privatperson. Avslutter min relasjon til Telia ila dagen. Søppel.
Litt dårlig dekning i utkantstrøk. Ellers OK. Vi må bruke Telia, for Telenor har ikkje dekning der me bur.
Elendig! Får ikke innsyn i anropstrafikk til mitt abonnement, forsøkt i over to måneder. Først får jeg en feilmelding når jeg skal bestille dette som de påstår at jeg er den første kunden som rapporterer om. Jeg forsøker å bestille fra ulike nettlesere og ulike datamaskiner på ulike tider i over en måneds tid uten at det går å bestille. De tilbyr ikke at jeg kan få bestilt det på en alternativ måte når det er slike tilsynelatende tekniske problemer. Jeg får så tilsendt en fil med det som skal være innsyn i datatrafikk 10 september, to måneder ca etter at jeg først forsøkte å få innsyn. Denne filen inneholder noen lenker men de kan ikke åpnes. Jeg får beskjed om at jeg skal bestille en gang til. Jeg fikk 20.september beskjed om at en mail med lenk med trafikkdata var blitt sendt til meg 16. september. Det er mulig det er yahoo som sviktet denne gangen for det er ikke kommet noen mail til min yahoo e-post. Jeg får nå beskjed om at jeg ikke kan få tilsendt trafikkinformasjonen på nytt som de hevder at de allerede har sendt til meg to ganger og at jeg igjen må bestille. Jeg skifter telefonselskap.
Lite hjelpsom kundeservice som ikke kan hjelpe, lang ventetid på telefon. Får inkasso, men ikke fakturaene som skal betales.
Mye feil i regninger. Null tro på sine kunder osv!
God kundeservice, men veier ikke opp mot ræva dekning. Har telefon med 2 abonnement så jeg ser hele tiden hvor stor forskjell det er på Telia og Telenor. Helt rått! Talkmore/Telenor er definitiv best i klassen