Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Farter både på land, i bil og sjø, da til hytte ut i Helgelands øyrike. Opplever veldig god dekning.
Fungerer helt greit. Jeg har ikke hatt noen opplevelser - verken positive eller negative - som gjør at jeg kan si mer enn det.
Meget bra, har aldri hatt problemer med Telia. Har hatt med de å gjøre en god stund, kan trygt anbefale til andre.
Det som er bra med Telia er hvis flere går samen så får man 30 kr trekket fra mitt Telia abonnement koster nå 169 kr måneden med 1 Gb. Jeg var egentlig Chess kunde men dem gikk over til Telia og da ble jeg med dit jeg er meget fornøyd med prisen på 169 i måneden.
Vanskelig å finne riktig mengde data, ekstrapakker «databoost» som varer en time e.l. er et veldig dårlig alternativ, jeg opplever å måtte sette opp abonnementet og ned og bytte hele tiden. Noe som i det store og hele koster unødvendig, enormt mye penger! Vanskelig å få samlet regning (savner familie abonnement, da jeg har det økonomiske ansvaret for flere abonnementer her- har vært i kontakt med kundeservice opptil flere ganger, men selvom de lover å fikse opp i det skjer det aldri. Også dårlig dekning til tider, men ikke noe utover det vanlige. Appen henger litt etter, og går ikke ann å justere/bytte abonnementet sitt der. Litt rotete og uoversiktlig, med forskjellig innlogging i app og nettside gjør at det fort kan bli mye surr da en må logge ut og inn mellom abonnementer. Om man ikke har fotografisk hukommelse når det kommer til å huske en rekke passord og tall osv. Jeg har ADHD og dyskalkuli (lese og skrivevansker ang tall) og for meg er dette en tålmodighetsprøve som jeg lett kunne vært uten.
Er stort sett fornøyd, men siden jeg reiser en del fungerer det ikke så greit i utlandet.
Har vært kunde hos Telia nesten hele livet og er veldig fornøyd, har jeg hatt problemer med noe har det ikke tatt lang tid før det har blitt ordnet. I tillegg så er de en av de få som faktisk har dekning der jeg bor