Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter i telefonkø til Telia nå. Har sittet i 2 timer. Ingen TV signaler. Problemer med signalene etter at Get ble Telia, men nå er de borte. Ser de anbefaler å ringe eller chatte... Chatten er en bot som ikke kan svare på spm. og ingen tar telefonen. Skulle se Real Madrid i dag, men nå er kampen snart over. Hvis jeg ikke får sett Liverpool litt senere så sier jeg opp med det samme. Det er IKKE verdt betale for dette om du har andre alternativer. Virker veldig useriøst.
Siden Telia tok over bredbånd fra Get mister vi stadig nettet. I dag har det igjen vært borte hele dagen og på kundeservice sier de at de ikke har ledig tekniker før om 10 dager. Telia er elendige både på tjenesteleveranse og kundeservice.
Vi bruker Data-SIM tvillingkort (månedsavgift på 30 kr) på hytta til ruter der. Fungerer alle tiders med 4G, ruter og se fjernsyn via Cromecast eller Apple-TV. Godt, og langt rimeligere enn fiber.
Helt umulig å komme igjennom til kundeservice hos Telia. De forteller deg ikke hvilken plass du er i køen, ei heller gir mulighet for callback. Etter å ha tålmodig ventet i over 20 minutter blir en bare kastet ut av køen og samtalen terminert. Ringer opp igjen, venter like lenge for så å bli kastet ut igjen. Etter å ha vært trofast kunde hos Get i nesten 15 år forventer jeg bedre service enn dette!!
Hadde jeg kunnet velge bort Telia hadde jeg gjort det uten å nøle. De klarer ikke å lever god kundebehandling i 2020!!!! Vi klarte å lande på Månen i 1969....Men å drifte et et teleselskap i en høyteknologisk verden, det klarer de ikke 🙃(ps. Jeg er glad det ikke var Telia som hadde ansvaret for Måne-landingen!!!!)
Ble anbefalt dette abonnementet fra butikk, men det j betaler i mnd m ekstra kort blir ca. Kr750,- .
Etter at Telia tok over Get har internettet vært helt forferdelig latterlig dårlig. Jeg betaler for 1000/50 og med kabel får jeg kun litt over 500mb/s!!! Brukte for det meste trådløst når det var Get og fikk hastigheter på mellom 600-800mb/s noe jeg mener er innafor da det er trådløst. Mens nå ligger det på litt over 200mb/s... mister nesten 90% av det jeg betaler for!! Er helt latterlig.. Da svarer de på kundeservice at man må forvente at det blir litt dårligere da det ikke er kabel, de svarer jeg med at det forstår jeg, men nesten 90%!! Og så sier dem «ja, men vi beleirer oss mest på kabel» og det er helt greit, men jeg når fortsatt ikke mere hastighet enn litt over 500mb/s...... Ender med at jeg sitter i over en time for å høre på en kar som egentlig ikke har peiling på hva han driver med, han sitter med noen andre teknikere eller hva det er på en annen linje og går frem og tilbake. Når han spør om enkelte ting jeg kan sjekke som man vanligvis ikke sjekker etter på en data (hvertfall for min del) nettverkskort hastighet osv, så har han ingen aning om hvor man finner det når jeg spør.. må sitte selv og Google meg frem, heldigvis er jeg flink til å Google, men ser for meg en eldre eller en som ikke er datakyndig skal finne frem til ting som ikke kundeservicen har peiling på hvor ligger selv eller prøver å finne ut av.. 😂 Hele greiene endte til slutt med at de sier «nei men da har vi all infoen vi trenger og ringer deg snart. Det tar omtrent 1-2dager, nå har det gått 4. så venter i spenning fortsatt på hva som skal skje. Hadde det ikke vært for at borettslaget brukte disse og vi får rabatter hadde jeg nok bytta for lenge siden...