Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk plutselig regninger på div beløp som skulle være fra nesten et år etter at jeg sa opp abonnementet og mobilen var nedbetalt og ødelagt, så skulle jeg liksom ha brukt den og de påstår nå at jeg skylder dem et godt over ti tusen kr for de mnd jeg IKKE har hatt mobilen og dermed heller ikke brukt den!
Jeg føler dem kan tilby mer som veldig gode avtaler på en ny mobil til kunder som har vært lojale i over 5 år.
Fikk ikke tilbud om smart ung, enda brukeren er "kvalifisert" til det. Regninger kommer ikke på e-faktura, enda man har sendt inn skjema.
Telia klarer ikke og la folk betalle ut mobil uten rott. Da du prøver og rydde opp sa de at de var betalt de har rote bort en iphone . De klaret ikke en gang og gjøre noe riktig. Og de lar kundene ta skylden får de roter.
Hadde OK, dekning da jeg flitter til Sarpsborg men fikk ikke over 1 strek i Sarpsborg sentrum da jeg flyttet ditt.. bodde der nesten i 1 år og byttet over til Telenor fikk da beskjed av Telia at et av tlf tørna demens har vært nede i nesten 1 år og fikk tilbud om nytt abonnement for mindre penger men like dårlig dekning.
Dårlig nett /elendig når jeg er på hytten på myregvarv i Telemark,noe som de har lovet skal bli bedre i flere år,nå er jeg lei å vil ha noe andet abonnement Telenor funker der vet jeg
Ved bytte til annen leverandør beholder Telia like godt å innbetalt saldoen på kontantkortet ditt. Sympatisk...