Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke tilbud om smart ung, enda brukeren er "kvalifisert" til det. Regninger kommer ikke på e-faktura, enda man har sendt inn skjema.
Telia klarer ikke og la folk betalle ut mobil uten rott. Da du prøver og rydde opp sa de at de var betalt de har rote bort en iphone . De klaret ikke en gang og gjøre noe riktig. Og de lar kundene ta skylden får de roter.
Hadde OK, dekning da jeg flitter til Sarpsborg men fikk ikke over 1 strek i Sarpsborg sentrum da jeg flyttet ditt.. bodde der nesten i 1 år og byttet over til Telenor fikk da beskjed av Telia at et av tlf tørna demens har vært nede i nesten 1 år og fikk tilbud om nytt abonnement for mindre penger men like dårlig dekning.
Dårlig nett /elendig når jeg er på hytten på myregvarv i Telemark,noe som de har lovet skal bli bedre i flere år,nå er jeg lei å vil ha noe andet abonnement Telenor funker der vet jeg
Ved bytte til annen leverandør beholder Telia like godt å innbetalt saldoen på kontantkortet ditt. Sympatisk...
Som kunde hos Chess var jeg veldig fornøyd, men jeg var ikke kunde lenge etter det ble Telia. De har elendig kundeservice, og de la på prisene noe enormt uten varsel. I tillegg opererer de med korte betalingsfrister. Og dersom man er noen dager for sent ute med betalingen, legger de på noen enorme gebyrer som er langt høyere enn det fakturabeløpet i utgangspunktet er. Jeg kommer aldri i verden til å bli kunde igjen, og de fortjener ikke engang den ene stjernen de fikk av meg. Styr unna.
Synes datapakker blir altfor fort oppbrukt! Har ikke skjedd med andre abonnement . Aldersgrense på abonnement ! Det synes jeg er diskriminerende.