Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overgangen gikk ikke smooth, og da jeg bestilte ny telefon og SIM rett før skiftet fra Chess til Telia fikk jeg problemer. Kundeservicen er ikke like bra, og i stedet for å få SMS om at en regning kommer til å forfalle får jeg nå beskjed når den har forfalt - noe som medfører at jeg har fått flere purregebyrer. Har spurt om man kan betale regningene med Vipps og fått ja til det fra kunderservice, men det stemmer ikke. Har mistet bonuspoengene jeg hadde hos Chess. Vurderer å bytte.
Jeg klager fortsatt om denne forbryterkonsern. Telia strider og lyver fortsatt. Man kan opplever 70 MB dataforbruk ved besøk av en innlogging side. Delves blir dataforbruk beregnet uten at man har koblet nettverk. Jeg hadde ingen dekning på Osterøy/Bergen men dataforbruk i steden. Det er allt i orden svarte nei lyvverte en ansatt. Telia er korrupt og kriminelt- Forsikt med din penger!!
Jeg har inntrykk av at Telia kan sine ting. Selskapet virker ryddig. Så er det hyggelige folk å forholde seg til.
Svært hyggelig kundeservise, men opplevde jeg ikke mottok passord, som jeg ble fortalt skulle sendes med en gang på enten epost eller mobil. 3 dager siden, og nå må jeg kontakte de igjen for å få åpnet min side...
Ble "tvangsflyttet" etter at Chess ble integrert i Telia og merker at både kundeservice, brukervennlighet på Min Side og prispolitikken ble en nedtur. Til tross for det, er kundeservice bedre enn mange andre leverandører jeg har brukt. Derfor får de 3 stjerner. Men de er ikke helt oppe på Chess nivå. Dekningen til Telia er heller ikke topp utenfor tettbygde strøk, faktisk heller ikke innenfor i enkelte områder.
Hadde Chess som ble kjøpt av TELIA. Telia har litt for dårlig dekning i frilluftsområder, f.eks Nordmarka.
Jeg var fastkunde hos Telia. De belastet min bankkonto for en tjeneste jeg ikke hadde bestilt. Da jeg gjorde dem oppmerksom på dette nektet dem å betale tilbake summen. Jeg har ikke fått produktet fra Telia og det finnes ingen tegn til bestilling av dette i min Telia konto. Telia mener det er bankens ansvar å dekke tapet. Arrogant og uhjelpsom - vil ikke anbefale Telia.