Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har inntrykk av at Telia kan sine ting. Selskapet virker ryddig. Så er det hyggelige folk å forholde seg til.
Svært hyggelig kundeservise, men opplevde jeg ikke mottok passord, som jeg ble fortalt skulle sendes med en gang på enten epost eller mobil. 3 dager siden, og nå må jeg kontakte de igjen for å få åpnet min side...
Ble "tvangsflyttet" etter at Chess ble integrert i Telia og merker at både kundeservice, brukervennlighet på Min Side og prispolitikken ble en nedtur. Til tross for det, er kundeservice bedre enn mange andre leverandører jeg har brukt. Derfor får de 3 stjerner. Men de er ikke helt oppe på Chess nivå. Dekningen til Telia er heller ikke topp utenfor tettbygde strøk, faktisk heller ikke innenfor i enkelte områder.
Hadde Chess som ble kjøpt av TELIA. Telia har litt for dårlig dekning i frilluftsområder, f.eks Nordmarka.
Jeg var fastkunde hos Telia. De belastet min bankkonto for en tjeneste jeg ikke hadde bestilt. Da jeg gjorde dem oppmerksom på dette nektet dem å betale tilbake summen. Jeg har ikke fått produktet fra Telia og det finnes ingen tegn til bestilling av dette i min Telia konto. Telia mener det er bankens ansvar å dekke tapet. Arrogant og uhjelpsom - vil ikke anbefale Telia.
Har bra erfaring med Telia. Ønsker et rimeligere abonnement nå.
De gangene jeg har måttet at kontakt med Telia fikser de alt med en gang. Ryddig, lett, god kundeservice og funker bra. Ble heftig dyrt i USA og i Canada funket det dårlig. Så skal jeg tilbake til USA/Canada kommer jeg til å skifte abonnement.