Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos telia i mange år nå. Er veldig fornøyd med kundeservicen som stadig vekk gir meg gode tilbud som ingen andre kan matche. Dekningen er også stabilt god og selv om jeg reiser mye med bil og streamer musikk faller sjeldent dekningen bort.
Har vært kunde i Chess siden 2006 og så bli Chess til Telia aldri opplevd noe så arrogant i håndtering av kunder som dette , lover og lover men klarer ikke å holder løfter ! Hadde 6 abbo hos Telia og så begynte de å sende direkte til inkasso selv om folk i den såkalte Servicetelefon fant ut at de har skjedd en feil bli det ikke rettet opp men heller pålagt inkassosalær , etter jeg ringte igjen varslet jeg at med hver inkasso som kommer sletter jeg et abbo i dag er det kun et igjen. når jeg slettet den første kom en sms at det var beklagelig og hva er grunnen til flytting , jeg svarte og siden kom ikke noe mer isteden for kom neste inkasso og påstand at de ikke fikk betaling fra banken selv med til gode på kontoen på over 300.000 kr Nei kan ikke anbefale dette men en se jo at de klarer med sine usanne uttalelser å for nye kunder som er like skuffet som jeg etterpå og betale for noe som de aldri fikk ! Jeg holder meg langt unna denne firma og hadde ønske at finanstilsynet kunne ta en titt på det men med store søster telenor i ryggen er de vel redd å ta de :-) Dipper og Ice har veldig god service og gode priser
De klarer ikke å fikse dekning i storby på mobil. Internet som de har tatt over fra get er håpløst. Siden det er borettslag så kan jeg ikke gjøre stort.
Telia klarer det utroligste! Leverer ikke det de lover. Svarer ikke på henvendelser. Ventetid på timer i telefonen. Skulle de svare så er det til ingen nytte. Enig med annen: STYR UNNA!
Alltid vært fornøyd med Telia ,til nå...vært innom Telia på Linderud to ganger for å kjøpe ny IPhone 12.Kvinnelig arrogant,elendig service begge gangene.Hun står bare og hakker på pc sin isteden for å hjelpe meg.Når jeg spør,svarer hun i ekkel tone.Vurdererfaktisk å skifte til Telenor etter mange år med Telia
Dårlig dekning på telefon. I løpet av en samtale kan en bli brutt 3-4 ganger. Telia er ikke interessert i å rette opp i feilen på sender. STYR unna.
De skulle sende en trådløst ekspert mellom 12-16. han kom ikke, også sier de at det var satt opp feil person på avtalen. Ventet i 4 timer for ingenting !!