Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia er et helt greit nettverk og jeg har hatt lite problemer men jeg synes de er dyre. Når det kom til slutten av bindingstiden fikk jeg et veldig dårlig tilbud mot ny bindingstid.
Rimelig bra, men svikter av og til. Ingen spesielt dårlige ting å si.
Svært dårlig dekning. Stadige tilbakemeldinger på at de i andre enden ikke hører hva som blir sagt pga digital støy. Dårlig kundeservice generelt. Lang ventetid på kundeservice.
Er ikke fornøyd med dekningen. Bor i Oslo, men dekningen holder ikke mål. Må forflytte meg i leiligheten når jeg prater i mobilen og det er ikke greit i 2019.
Kundeservicen blandt butikk ansatte og callingsentrene er jo en total fiasko.. de har forskjellige beskjeder og meninger. å skylder bare på hverandre for å slippe å svare for seg.. fikk abonnement i februar i år.. klikk og hent. men det tok tre dager å få iorden alt. Å jeg måtte ringe kundeservice og møte i butikken tre dager på rad før alt var iorden. Jeg har måtte betale to regninger som egentlig skulle vært en, som de sier vil bli jevnet ut på neste... Å jeg fikk høre at man skulle få med apple tv 4 med på kjøpet for en krone hvis man kjøpte abonnementet X som er det dyreste... før det var det karbon høyttalerene. Jeg fikk ikke noen av delene, da avtalene tydeligvis var i noen butikker og ikke andre.. for de sier forskjellige ting fra butikk til butikk og til kundeservicen.... fikk ikke en skjermbeskytter til min nye Iphone XS 256 gb en gang, etter alt det styret som gjorde at jeg flere ganger vurderte å ta ett annet selskap, som ice eller telenor! Har brukt telia/netcom så lenge jeg kan huske... men syns kundeservicen er elendigere enn noen gang. Folk som jobber i butikkene vet ikke hva de snakker om! hallo?? kanskje litt kursing og info hadde vært greit.. ett lite kundeservice kurs, der man lærer å behandle kunder med respekt istedet for å stå der å være småfrekk og lite interessert i å få en fornøyd kunde gående derfra.. vet ikke, Det er jo ett bra selskap også, selvfølgelig... ellers hadde man vel ikke hatt de i år etter år! Men vurderer fortsatt å bytte... Hilsen Usikker
Generelt treg service som ikke kommer tilbake som avtalt. Sykt dyrt.
Telia.no som jeg har i dag er ok, men mine erfaringer fra Hytte med dårlig mobildekning og fasttelefon fra Telia, er en skrekkopplevelse. Lover mye, holder ikke noe. Stor organisasjon. Ingen kan, ingen vet, ingen tar ansvar. De eier Telia.no. Jeg bytter til noe annet i Norge. Aldri mer Telia 😩😩😩