Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen hos Telia er alltid like fantastisk! De er imøtekommende og løsningsorienterte hver gang. Slår all annen kundeservice jeg har vært borti. I tillegg tilbyr de gode priser.
Jeg har god erfaring med kundeservice og dårlig erfaring med dekningen fra Telia. Jeg kan ikke bli ringt opp hjemme eller bruke mobildata fordi det er enten ingen dekning eller dårlig dekning. Bruker selv den nyeste iPhone og har ikke opplevd dekningsproblemer med en annen mobiloperatør jeg hadde før.
Selv at dekningskart til Telia viser grønt (uproblematisk) der at jeg bor, kan ikke ha en ordentlig telefonsamtale uten å bli hørt hakkete. Latterlig.
Sender gjerne doble fakturaer og sniker inn skjulte kostnader som ikke hører hjemme noe sted. Bryter inkassoregler på de doble fakturaene og er et sant h... bli kvitt dem, for de fakturerer deg selv etter du har sluttet være kunde hos dem. Elendig kundeservice også - sure og frekke. Styr unna for enhver pris!
DÅRLIG DEKNING HELE TIDEN. Hadde chess og var fonøyd, har aldri ønsket og ha Telia, man kunne spørre kundene før man overfører.
Å ikke ha dekning i mange dager i ferien er rett og slett sykt irriterende. Alle bookinger, kart, muligheter for å ringe andre i reisefølget er borte. Ikke bra.
Kort fortalt så har nettet gått fra nokså bra til mildt sagt dårlig. Kundeservice er kanskje der, men har ikke merket mye til det. Chat via Min side virker ikke. Ingen tar telefonen når man ringer. Svare på mail.............gjør Telia det????