Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
DÅRLIG DEKNING HELE TIDEN. Hadde chess og var fonøyd, har aldri ønsket og ha Telia, man kunne spørre kundene før man overfører.
Å ikke ha dekning i mange dager i ferien er rett og slett sykt irriterende. Alle bookinger, kart, muligheter for å ringe andre i reisefølget er borte. Ikke bra.
Kort fortalt så har nettet gått fra nokså bra til mildt sagt dårlig. Kundeservice er kanskje der, men har ikke merket mye til det. Chat via Min side virker ikke. Ingen tar telefonen når man ringer. Svare på mail.............gjør Telia det????
Har ung 18 abb! Har hatt Telia en goood stund. Veldig fornøyd med dekningen i Norge og de bygger ut kjempe fort! Plutselig var det 4g dekning på hytten også som har vært uten dekning i det hele tatt. Bra og stabilt nett hjemme og har aldri slitt med dårlig signaler når jeg er borte. Hastighet på opp mot 100mbps er også helt topp. Av og til over det også. Nå i sommer har jeg fått 5 x 3t gratis internett bruk!! Det beste med Telia er jo at spotify ikke bruker noe data. Hyggelig kundeservice er også et stort pluss. Anbefaler Telia til alle. Eneste minus er litt stiv pris! Men man får mye for dette! Litt kjipt med manglende kampanjer for kunder som dem har hatt lenge.
Dårlig dekning mange plasser, ustabilt og tidvis meget tregt nett selv midt i Bergen sentrum og området rundt.
Betaler via Vipps hver måned, fungerer utmerket. Kundesenteret deres fungerer også veldig bra, og er åpent til "alle" døgnets tider.
Har brukt Telias mobile bredbånd i tre/fire sesonger sommerstid nå. Alltid vært fornøyd, frem til nå. Plutselig i år er nettet tregt som sirup, med samme trådløse modem plassert på samme sted i hytta, midt i tettbygd hytteområde utenfor Nøtterøy. Her er ingen flere hytter bygget, men kanskje veldig mange flere har mobilt bredbånd i forhold til i fjor? Har også Telia jobbabonnement på telefonen, det suser avgårde som bare det. Blir bredbåndsabonnementet nedprioritert? Hva er i så fall vitsen med å ha det?