Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1500,- i bruddgebyr selvom jeg ikke har bindingstid veldig dårlig kundeservice også
Kundeservice er elendig, det tar lang tid å komme igjennom, og når du gjør det, er det absolutt ingen hjelp. produktene er trege, om du har et valg , velg noen annen. Har egentlig ikke noe bra å si om Telia.
Det å ikke tilby v6 Internet i 2021 finnes det ingen god unnskyldning for. ..ihvertfall når både Ice og Telenor tilbyr dette.
Jobber på en rigg som ligger lenger ute på havet mot England. Fikk ikke Telia til å fungere med wifi tale på denne riggen. Kundeservice sa rett ut at Telenor har en løsning på det, men combo Telia dekning og Samsung telefon gjør at wifi tale ikke vil fungere pga. geografisk lokasjon an en eller annen grunn. Telia fungerte på Huawei telefon i dette området.
Mister dekningen så fort jeg går ut av byområder. Hatt Telia i ca en måned og bestilt nytt abonnement et annet sted for kan ikke stole på at jeg kan bruke telefonen med Telia.
Verste selskapet som finnes. Og enda verre kundeservice. En stor flause for det norske folk, hele firmaet er ren skandale.
Nettet er ustabilt og tregt. De klarer ikke å rette opp feilen etter mange mail og telefon samtaler.