Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt Telia i alle år, de har en fin App, og veldig god kundeservice. Det er også veldig god dekning der jeg er. Men jeg skulle ønske de ikke hadde noe bindingstid.
Jeg er fornøyd, har hvert kunde i 18 år, når det het Netcom.
Det er din jobb som ansatt i Telia nettbutikk og være engasjert og oppegående. Møter en ung mann som er så sur at det skulle ikke vært mulig. Ansett folk som er litt mer engasjerte og profesjonelle.
Alt er for det meste bra med Telia. Det jeg er veldig misfornøyd med, er at de sperre telefonen ved manglende betaling uten ett eneste varsel. Da mener jeg at de ikke kan kreve 250 kroner for å åpne abonnement igjen. I loven står det faktisk også at fra siste betalingsfrist, har man 14 dager på seg til å betale. Men uansett Telia, gi hvertfall kundene deres en påminnelse før dere sperrer. PÅ forhånd takk
Føler å bli lokket til å binde til et abonnement som er mye dyrere enn andre mobiloperatører pga misvisende informasjon.. Telia har bra dekning, men burde jobbe mer med kundebehandlig og temaet moral hos de som jobber med salg..
Sjeldent jeg har vært i kontakt med kundeservice, men når jeg har så har de alltid vært behjelpelige og fikset "problemene" uten noe mye mer arbeid for meg. Bra 4g+ dekning hvor jeg bor! En liten minus dog er at de ikke har "music freedom" på de tilsvarende abonnementer som er for alle, som det de har på "ung" abonnementene, slik at pr. d.d. så har jeg music freedom men når jeg fyller 29 år så har jeg ikke det, om jeg skal ha tilsvarende abonnement som i dag. Men ellers fornøyd!
++ Gode hastigheter, godt med data Fin og oversiktlig app Spotifystreaming inkludert - - Svært dårlig dekning akkurat der jeg har hytte (Bamble). Får ikke inn 4G, og 3G dekningen fungerer ikke (data). Bytter derfor til telenornettet om sommeren, men går for Telia ellers i året.