Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
tar mer enn 1 timer dersom du vil kontakte kunderservice. Dersom du ikke vil problem, unngaa Telia
Vært fornøyd kunde i flere år. Det er litt ventetid på kundeservice, men får alltid god hjelp av de hyggelige ansatte.
Har prøvd å hjelpe med tv på min familie adresse men satt 1,5 time I går og 1 time I dag uten svar Burde kanskje få inn folk så det blir kundeservice Eller det beste hadde vært og lagt ned hele telia,,,telia er vel en av Norges største innen tv men har verdens dårligste kundeservice Måtte desverre trykke 1 stjerne men hadde jeg hatt mulighet hadde det blitt minus Skjerp dere
Var veldig uheldig og mistet tlf fra telia, jeg hadde den "beste" forsikringen som er SVITSJ plussforsikring fra telia. Jeg meldte tap av tlf og ga detaljiert forklaring på hva som hadde skjedd. Telia mener at tlf ble stjelt selvom jeg heletiden har sagt at den ble mistet ved uhell. Dessuten putter de ord I munnen min som jeg ikke har sagt. Jeg legger til skjema fra politiet med IMEI nummer og forklaring flere ganger likevel ønsker de ikke og hjelpe! Vurderer nå si opp Alle abbonomang og forsikring som jeg har Oss telia, da jeg ikke ønsker og betale for en tjeneste som de hevder og ha. De Dekker heller ikke Noe! Råder Andre og gjøre det samme. De liker og inngå avtale med forsikring og abbonomang, men når du er uheldig og Noe skjer vrir de seg unna og bruker hersketeknikker og putter ord I munnen din som du ikke har sagt. De krever og at man må vite spesifikt hvor man mistet tlf. Og det er ikke alltid slik at man vet spesifik hvor man mister ting.
Styr unna Telia. Er en grunn til at de har bindingstid, de selger ett søpleprodukt.
Har nå forsøkt å ringe Telia i tre dager uten hell. Jeg har da stått i kø på tlf, både morgen og kveld, og opp til en halv time- uten å få svar. Har kontaktet via kontaktskjema- uten å få svar. Jeg ville spørre de ett enkelt spørsmål som ville tatt to sek å svare på. Vil ALDRI anbefale telia- bytter mobiloperatør for godt!!! Styr langt unna!!!
Herregud for en service! Jeg ringer dere og jeg må vente i timevis for å komme i kontakt med dere. Når jeg snakker med kundebehandler jeg ber om kundebehandler åpne min abonnement og han bruker 10 minutter for å se kvittering og ting og tang og tilslutt han sier du må prate med sergel. Og jeg sier jeg kan ikke kontakte dem fordi mobilen min er sperret og han sier jeg skal koble deg til men han legger på. Dere sugger ikke rart dere bruker en stor ressurs for reklame. Jeg har være kontakt med dere 3 ganger i uke her, og ber om at jeg vil ikke eie en annen telefonnr som er søstra mi sin, men dere fortsett gjør ikke noe med det. Jeg er så sint nå