Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt utrolig dårlig dekning med Telia. Ingen mellomting, enten full dekning eller tilnærmet null dekning. Dette gjelder hele Sørlandet.
God dekning, gode og oversiktlig " min side" der du kan administrere mobilabonnementet, super kundeservice.
Jeg har prøvd å si opp min telefon hos telia når alle nedbetalinger er gjort, fikk beskjed av en ansatt at alt var betalt og jeg bare kunne si opp uten problemer. Da jeg får en ny regning ringer jeg telia og snakker med en annen ansatt som sier jeg mangler en betaling. Likevel så sender de regninger. Når man ringer er servicen kjempe dårlig og de svarer frekt. Å de påstår at det mangler betalinger. Når man da betaler den så kommer det enda en regning. Helt latterlig dårlig. Å jeg finner meg ikke i det her!
Telia har veldig god dekning, og fungerer veldig bra, helt til det oppstår et problem, som f. Eks et tyveri, og man blir nødt å ringe kundeservice. Da opplever man at de lover at de skal ordne opp og at alt skal gå bra, men ingenting skjer, og neste gang man ringer må man forklare alt om igjen, fordi de ikke husker noe. Dette gjentar seg i månedsvis. De lover igjen gull og grønne skoger, men ingenting skjer, helt til man blir nødt å koble inn forbrukerrådet. Da går de på defensiven og prøver med nebb og klør å karre til seg alt de kan, helt til de taper saken etter et år og endelig sletter fakturaer og krav. Anbefales ikke!
Alle familie medlemmer har Telia mobilabonnement og er vi fornøyd
Bra: Teknologien er nesten på nivå med tjueførste århundre. Dårlig: Alt. Elendig dekning, elendig service. Har bodd samme sted i 6 år. Hatt Telenor hele veien, nå har jeg hatt Telia i et halvt år. Jeg jubler hvis jeg er så heldig å få 3G i Bergen sentrum. Har stort sett E, og hadde bedre dekning med Telenor på landsbyen i Japan enn det Telia klarer å oppdrive i Bergen by.
Har en 15Gb abbonnement. Første år betalte jeg kr 499 p/m, nå kr 399 p/m. Bra dekning og bra kundeservice.