Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt fruktansværd kundservice och behandling av kunderna. Først blev vi lovade installation av fiber den 10/1-21 før att sedan bli uppringda med att "dom bokat fel". Næsta datum blev 20/1-21. Nær dom væl kommer før installationen inser dom att det inte finns plats i skåpet på vår gata.(Har dom inte ritningar?!) I 3 dagar fick vi sjælva jaga Telia før att få en løsning. Nær vi gjort det 10 gånger får vi svaret nonchalant att det skall ta 3v! Med hemmakontor! Vårt jobb ær att rita åt byggbranschen! Inte nog med detta utan vi blir sen uppringda med att nån inte skrivit ner att vi ska ha installerat, så dom blåste ytterligare en vecka! De sjukaste jag varit med om. Under all kritik. Køp inte Telia! Undvik Telia! Ta vad som helst utøver Telia! Helt horribelt. Ingen har bett om ursækt till oss eller ens ringt oss med kompensation. Helt bedrøvligt att dom inte blir anmælda mer!
Selv om en fant ut at Telia har gjort en feil har de såkalte service medarbeider nå lag skylden på Sergel isteden for å rydde opp og beklager og beholde en kunde , men nå er jeg ferdig og har tatt bort siste av 6 abbo fra telia over til ice Arroganse er i denne organisasjonen et stort problem og jeg er nå glad å ikke har noe å gjøre mer med de .
Telia er et selskap som er lurer folk . Om man ikke vill være der mår du alikevel betalle får en full måned . Dette gjør ikke andre selskaper . De har dårlig nett og nekter folk og kjøpe ny mobil der over 7500 tusen .dette er en dritt selskap som jeg aldri ville sagt noe pent om . Er sjokkert over selskape som dette . Tenk dere om to ganger føre dere blir kunde her . Finnes mange bedre selskaper i verden en telia .
Lurte meg inn i 24 mndr. binding for en rabatt på 40,- per mnd. Telia: "Regner med du skal ha nummeret en stund?" Jeg: "Selvsagt!?" Telia: "Da kan jeg gi deg 40,- i rabatt per mnd.". Jeg: "Så kjekt!" og signerer en digital avtale uten å lese vilkårene om 24 mndr. binding. Svindel. Vært kjempefornøyd kunde siden 1997 (NetCom). Aldri mer etter Telia overtok, og mange sier det samme. Flyttet 5 abonnement fra dem nå.
Har vært kunde hos telia i mange år nå. Er veldig fornøyd med kundeservicen som stadig vekk gir meg gode tilbud som ingen andre kan matche. Dekningen er også stabilt god og selv om jeg reiser mye med bil og streamer musikk faller sjeldent dekningen bort.
Har vært kunde i Chess siden 2006 og så bli Chess til Telia aldri opplevd noe så arrogant i håndtering av kunder som dette , lover og lover men klarer ikke å holder løfter ! Hadde 6 abbo hos Telia og så begynte de å sende direkte til inkasso selv om folk i den såkalte Servicetelefon fant ut at de har skjedd en feil bli det ikke rettet opp men heller pålagt inkassosalær , etter jeg ringte igjen varslet jeg at med hver inkasso som kommer sletter jeg et abbo i dag er det kun et igjen. når jeg slettet den første kom en sms at det var beklagelig og hva er grunnen til flytting , jeg svarte og siden kom ikke noe mer isteden for kom neste inkasso og påstand at de ikke fikk betaling fra banken selv med til gode på kontoen på over 300.000 kr Nei kan ikke anbefale dette men en se jo at de klarer med sine usanne uttalelser å for nye kunder som er like skuffet som jeg etterpå og betale for noe som de aldri fikk ! Jeg holder meg langt unna denne firma og hadde ønske at finanstilsynet kunne ta en titt på det men med store søster telenor i ryggen er de vel redd å ta de :-) Dipper og Ice har veldig god service og gode priser
De klarer ikke å fikse dekning i storby på mobil. Internet som de har tatt over fra get er håpløst. Siden det er borettslag så kan jeg ikke gjøre stort.