Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi byttet til telia etter overbevisning fra en selger. Dette har gått fint helt frem til vår bedrift gikk over «kredittgrensen». En kredittgrense som Telia setter uten å informere, lar bedriften bestille tillegstjenester og som gjør at dem sperrer alle tjenestene dine når du går over grensen selv om du ikke har utestående fakturaer. Kundesenteret er uhøflige og ønsker ikke å hjelpe til. De sperrer deg uten forvarsel og nekter å rydde opp. Ingen bedrifter i Norge kan leve med en slik standard rundt kundeforholdet. Styr langt unna. Vi har heldigvis byttet til telenor igjen hvor vi opplever at kundeservicen er på et helt annet nivå
De har ikke levert det de lover. Leverte utstyr leeenge etter at kontrakt er signert. Nekter derfor å godta angrerett. Ingen tar telefonen. STYR UNNA TELIA. Hvis ikke er du bundet opp til noe dritt i et helt år.
Hvordan går det an at Norges største teleselskap har så ELENDIG kundeservice?! Jeg har til sammen ventet en time på å snakke med noen, og enda er det ingen kundebehandlere å snakke med. Sitter det to personer på kundebehandling for hele Norge, har de ikke ansatt noen som helst på dette?!?! Helt sjukt.
Det er veldig få ting jeg kan nevne som er bra med telia, de har rett og slett monopol på visse ting og det tjener de penger på. Kundeservicen er helt ubrukelig. Ringer du og trenger litt hjelp med noe, må du regne med å vente i minst en time. Synd at det er sånt.
Sist jeg skulle spørre de om et enkelt spørsmål var det 35 minutter ventetid hos kundeservice. Dette samt dyre priser trekker mye ned. Onecall er i prinsippet telia (på samme måte som Talkmore er Telenor) og de tilbyr tilsvarende tjenester og har bedre kundeservice.
Tar fort en time å få svar over telefon. Har prøvd i 2 dager å nå en kundebehandler på telefonen, men det nytter ikke. Klin umulig å få hjelp.
If I could give 0 star, I would have given them 0. Horrible customer service. I’ve been on the phone over 2 hrs, and as soon as clock hit 2000, the answering machine changed from please wait to now we are closed. I was both on chat waiting for customer service, and on the phone. After 2 hrs, no one replied me. I can’t fathom how such a company can still function and have clients with such a service.🤮👎🏼🤯