Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bra erfaring med Telia. Ønsker et rimeligere abonnement nå.
De gangene jeg har måttet at kontakt med Telia fikser de alt med en gang. Ryddig, lett, god kundeservice og funker bra. Ble heftig dyrt i USA og i Canada funket det dårlig. Så skal jeg tilbake til USA/Canada kommer jeg til å skifte abonnement.
Har hatt 2 skader på min mobiltelefon, levert inn lørdags kveld og får den tilbake onsdag. samt god service på butikkene og fikk lånetelefon. Alltid vært fornøyd med Telia. Gode priser og tatt vare på kundene sine etter mange år.
Ble tvunget over fra Chess til Telia, utrolig leit. Chess hadde i snitt under ett minutt ventetid på telefon og meget vennlig kundeservice. I motsetning til Telia, absurd lang ventetid og uhøflig kundeservice når man først får svar.. Både familie og venner som har vært bort i selskapet har svært lite positivt å si om Telia, og med god grunn. Skuffende.
Betalte rundt 30 000 kr for en iPhone 7, da jeg regnet hvor mye Telia tok hver eneste mnd. I tillegg gjorde kundeservice masse feil gjentatte ganger med å registrere riktig adresse både når deg gjelder e-post og hjemadressen, så mottok ikke fakturaer og deretter ble dette sendt til inkasso. Sa opp abonnementet, men likevel fikk jeg faktura ved «feiltakelse» og dette skulle bli slettet. Ble oppringt av Sergel, da de hadde sendt inn inkassokrav. Tok kontakt, men eneste de kunne si var «forrige kundebehandler gjorde feil». Telia var et dårlig valg.
Ofte dårlig nettdekning, selv på Wii-fi. Ellers en god og enkel app.
Hastighet er sterkt varierende sel i sentrale strøk Det er derfor ikke kvalitet som holder til Telias prisnivå Systemet på selskapets nettsider er upåklagelig. Forenklet fakturaoversikt som sammenfatter de vesentlige opplysningene på en side: - Fakturabeløp - mva - Fakturabeløp m mva: