Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble tvunget over fra Chess til Telia, utrolig leit. Chess hadde i snitt under ett minutt ventetid på telefon og meget vennlig kundeservice. I motsetning til Telia, absurd lang ventetid og uhøflig kundeservice når man først får svar.. Både familie og venner som har vært bort i selskapet har svært lite positivt å si om Telia, og med god grunn. Skuffende.
Betalte rundt 30 000 kr for en iPhone 7, da jeg regnet hvor mye Telia tok hver eneste mnd. I tillegg gjorde kundeservice masse feil gjentatte ganger med å registrere riktig adresse både når deg gjelder e-post og hjemadressen, så mottok ikke fakturaer og deretter ble dette sendt til inkasso. Sa opp abonnementet, men likevel fikk jeg faktura ved «feiltakelse» og dette skulle bli slettet. Ble oppringt av Sergel, da de hadde sendt inn inkassokrav. Tok kontakt, men eneste de kunne si var «forrige kundebehandler gjorde feil». Telia var et dårlig valg.
Ofte dårlig nettdekning, selv på Wii-fi. Ellers en god og enkel app.
Hastighet er sterkt varierende sel i sentrale strøk Det er derfor ikke kvalitet som holder til Telias prisnivå Systemet på selskapets nettsider er upåklagelig. Forenklet fakturaoversikt som sammenfatter de vesentlige opplysningene på en side: - Fakturabeløp - mva - Fakturabeløp m mva:
De solgte meg en forsikring ved kjøp av mobil i en Teliabutikk som senere viste seg å være registrert på en annen telefon enn den jeg hadde kjøpt. Dette ga de meg først skylden for? For så å ikke kunne rette feilen i sine egne systemer. Til slutt innrømmet de at forsikringen var svært dårlig, anbefalte meg å avslutte den og å heller snakke med mitt vanlige forsikringsselskap om innboforsikringen min dekket skade på mobilen! Da skal det også nevnes at jeg hadde betalt for forsikringen i 1,5 år. Disse pengene ble ikke refundert! Jeg opplevde hele veien ekstremt dårlig kundebehandling fra personalet i butikken på Ski storsenter, med sitater som "selskapet (Telia) er ubrukelig, du kommer ingen vei med å klage".
God pris, appen kunne vært bedre, god kundeservice og god dekning.
Kom inn i Telia via Chess og har fått veldig god hjelp på kundeservice 👌