Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
vi kjøpte bredbånd 25 av telia høsten 2020, ble lovet god hastighet. Nå viser det seg de har oversolgt seg i området her, og dermed blir det hastighet på nivå med internet fra 1995. Jeg tok kontakt med kundeservice, og fikk faktisk bekreftet at de hadde overbelastet nett, pga for mange kunder. Heldigvis kommer det fiber her fra Telenor snart - aldri mer Telia!
Sender rett til inkasso uten at vi har fått faktura. Ingen erkjennelse av feil. Mener at vi skal etter spørre faktura
Kort fortalt: Styr unna. Betaler meg ut av hele avtalen med binding på telefon og går tilbake til Telenor. Har aldri opplevd verre service.
Umulig å få kontakt, ingen informasjon, bare konflikter, stadig kanaler som ikke leveres over tid
En kundeservie som er helt elendig. Fanger deg inn i noe du ikke kommer ut av. Selgere som lover noe Telie ikke kan levere. Blir kastet hit og dit uten å få hjelp. Angrefrister som går ut før varen er levert.
Veldig fornøyd! Hatt Telia i mange år, kommer ikke til å bytte med det første.
Dårlig dekning selv med forsterkere. Veldig vanskelig å få svar fra kundeservice på Mail. Treg respons med unntak av å sende fakturaer