Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning selv med forsterkere. Veldig vanskelig å få svar fra kundeservice på Mail. Treg respons med unntak av å sende fakturaer
Kunnskapsløs kundeservice Dårlige produkter Mange programvaregiganten som de sier de jobber med og skal rette opp.....I SNART ET ÅR!! Hadde byttet levrandør på dagen hadde det ikke vært pga felles avtale i området.
Når mobilabonnementene til Telia er dobbelt så dyr som andre er det bare en ting å gjøre, bytte. I tillegg klarer de å slenge på et faktureringsgebyr på 49 kroner når jeg har avtalegiro. Her er fokuset på å suge mest mulig penger ut av kundene. Styr unna.
Søppel kundeservice Definisjonen på ubrukelig kundeservice. Null hjelp å få. Den ansatte LEGGER PÅ midt i samtalen. Ga NULL nyttig hjelp. At Telia ansetter ubrukelige folk til kundesenteret reflekterer dårlig over hele bedriften. Anbefaler alle å styre unna og at den ansatte jeg pratet med sparkes. Pratet med den ansatte 27.02 kl. 13:46.
Opplever ganske ofte dårlig dekningsgrad så fort jeg havner litt utenfor byen. I tillegg syntes jeg at regningene ofte inneholder små skjulte beløp som ikke kan spores tilbake til noe som helst.
Bruker mye data, og synes det er for lite, er mye på tur og der er heller ikke full telenor dekning
Hastigheten er ræva bytta tilbake til Telenor selvom det er hakke dyrere. Binda meg i et år noe jeg angrer på så fort bindinga gikk ut bytta jeg tilbake til Telenor dekinga er langt bedre. Kundeservice er grei. Målte 50 høyere mbps høyere hos Telenor enn telia minuet før jeg bytta. Aldri mer uansett hvor lav pris jeg får.