Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært trofast kunde i mange år. Har ikke hatt behov for å ta kontakt med kundesenteret på flere år men når jeg først tar kontakt opplever jeg å ikke få den hjelpen jeg betaler for. Jeg håper bedriften kan være mer løsningsorientert å finne frem til løsninger som kan være bra for både kunden og bedriften.
Nydelig dekning hvor som helst i landet. Greie priser. Flotte familie pakker. Fantastisk tilbud til unge. Digge ekstra fordeler. Utrolig imøtekommende kundeservice som alltid er villig til å gå det den lille ekstra veien for deg og er klare til å smoothe ting over med litt mer data til samme pris om det har blitt begått en feil. Jeg er mildt sagt ekstremt fornøyd med Telia.
Mange dekningshull i Aure kommune (nordmøre) og da spesielt i området ute på øyene (Skarsøya, Lesundøya og Grisvågøya). God dekning med Telenor i samme område. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er abonnent...
Jeg har frem til i dag vært godt fornøyd med Telia, men på grunn av at jeg nettopp oppdaget Telias radikalt endrede verdigrunnlag, må jeg konkludere med at selskapet har påbegynt sin egen undergang.
Det er bare å melke kundene for penger! Dyrt, dårlig kundeservice, priser til og fra utlandet 300% mer en hos det mange andre ....
Telia er et helt greit nettverk og jeg har hatt lite problemer men jeg synes de er dyre. Når det kom til slutten av bindingstiden fikk jeg et veldig dårlig tilbud mot ny bindingstid.
Rimelig bra, men svikter av og til. Ingen spesielt dårlige ting å si.