Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vet ikke nøyaktig. Har bare hatt det mobilabonnementet. Kanskje for dyrt.
Får gode avtaler, kan hende at det ikke alltid er så bra dekning i utkantene. Men alt i alt er jeg strålende fornøyd!
Bra dekning og pris etter mine behov. Kan ikke klage. :-)
Dekning er bra. Bedre priser på abonnementene kunne blitt bedre og med mere data. Kjørt lastebil norge rundt, hadde jobbtlf fra telenor uten signaler ofte og telia på min privat og sjelden jeg mista signaler.
Gode på pris, god kundeservice, helt greit dekning, dog ikke i mindre urbane områder.
Alt er suverent. Men jeg kunne ønske styrken på signaler for 4g+ var noe sterkere der jeg bor, altså 1536 moss. Det er ofte telefonen hopper mellom 1 strek 4g+ og 2-3 streker 4g. Med sterkere signal hadde det vært full pott!
Jeg fikk 1500 kr i regning etter 14 telefonsamtaler til et spesialnummer i Finland (flyplass lost&found). Har Telia Norge, roamet gjennom Telia Finland. Antallet skyldes at jeg ikke kom igjennom på alle og måtte prøve igjen, men jeg ble likevel trukket, noe som ikke er Telia sin feil. Uansett så fikk jeg en 3.5 € ekstra-avgift oppå avgiften på 2 € for spesialnummeret - dette er Telia sin feil. Å ta betalt for et spesialnummer er greit nok. At teleoperatøren nesten tredobler denne prisen er -ikke- greit! Tok kontakt med Telia Norge, som sa at jeg måtte ta opp dette med Telia Finland. Tok kontakt med Telia Finland, som sa det motsatte. Ingen tegn på forståelse fra noen av de, 100 % ansvarsfraskrivelse. Herlig! Jeg har Telia igjennom jobben men denne opplevelsen har i alle fall ført til at jeg kommer til å droppe Telia neste gang jeg skal vurdere teleoperatør privat.