Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ikke lenger kunde, men får regning og faktura! Tatt kontakt, men ingen svar, dette er bevis på grusom pengepugere.
Har mobilt bredbånd hos telia, dem sletter data på slutten av måneder og må betale for nye måneder. I går dem har slettet 90 gb av min data, som jeg betalte for. I dag har startet nye måneder og har 99 gb. Dem har ikke data rolover, bare dritt og svindleri.
Trivelige og tilbudsinnriktede. Veldig fornøyd med service.
Har vært i dialog med kundeservice flere ganger angående dårlig dekning hjemme og på jobb i Oslo-området, samt på hytta. Forklarer at samtaler brytes om jeg går ned i kjelleren, og får til svar at da får jeg la være å gjøre det, evt gå ut for å få dekning. Får til svar at det ser bra ut på kartet deres, men at de skal sende ut noen for å sjekke og gi tilbakemelding. Det har de sagt 4 ganger på ett år nå, uten å gi en eneste tilbakemelding. Når abonnementet i tillegg er det dyreste sammen med Telenor er det god nok grunn til å bytte, noe jeg er i ferd med å gjøre. Er derfor inne på bytt.no for å finne beste alternativ.
Alltid god hjelp å få i storbyen, Telia butikk og gode forslag til hjelpemidler trådløse.
Helt siden Telia kom på banen har det kun hvert nedtur. Som mange andre, dobbelfakturaer, sperring av abonnement ut av det blå og elendig kundeservice hvor man får 12 motgående svar og ikke minst lang ventetid. Fant ut nylig at jeg har betalt i 2 år for en forsikring på en telefon som ikke har eksistert siden jeg fikk ny, ingen beskjed eller hint om dette, trodde jeg betalte for min nåværende telefon å når jeg dro inn til Telia for og melde forsikring sak får jeg slengt i trynet at den ikke gjelder for nåværende telefon og det er ingenting de kan gjøre så mobilen må fikses for en formue hos privatperson. Avslutter min relasjon til Telia ila dagen. Søppel.
Litt dårlig dekning i utkantstrøk. Ellers OK. Vi må bruke Telia, for Telenor har ikkje dekning der me bur.