NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selskapet har KUN en kanal til kundeservice. De har en mengde feil ved sin app og når det skjer feil klarer de ikke å rette opp. Markedsføringen er sterkt villedende og deres direkte fakturering gjør det helt umulig for kunder å få helhetlig oversikt. Kundebehandlere har veldig lav kompetanse og derfor lite hjelp å få. Du må IKKE finne på å bruke Nice om du skal til utlandet. De har ikke utenlandspakke (selv om de sender mail om dette som de sier beror på en feil). Alt i alt en helt grusom opplevelse så her ble kundeforholdet SVÆRT kortvarig!!
Hei Arne. Beklager for en kort og turbulent tid hos oss 😔 Det stemmer at vi har hatt noe feil med meldinger som sendes ut om denne utlandspakken, dette er noe vi jobber med å løse. Man finner oversikten over dine trekk i appen vår 😊 Det jobbes også med å bedre oversikten over hva forbruken gjelder.
Styr undan lagt massor av tid o pengar Nav är trevligare än Nice Mobil sist dilettant var väldigt otrevlig nu skall vi hjälpa dom o konka
Hei Patrick. Dette var ikke noe hyggelig å lese 😔 Nå vet jeg ikke helt hva som har skjedd, håper du vil ta kontakt med oss på vår chat så vi kan finne ut av dette sammen 😊 Ønsker deg en fin dag
Attractive price and easy ordering process. I ordered a SIM card and recieved it in the mail after a few days. Chosed a starting date in the app, so far all is well. But, when the time has come to change SIM, it didnt work and the phone didnt recognize the SIM. After chat with costumer service we established that the SIM was defective. The costumer service didnt offer me any appology, and their solution was that i will order a new SIM via the app. That would mean a few days without mobile, something that most parents and working people cant afford these days. Costumer service claim they dont have any other way to help. I ended up calling my old mobile company and they re-activated my old SIM card. These 3 hours i was officialy costumer of NiceMobile (and didnt use a single bite of data) have cost me 150kr, which makes it by far the most expensive mobile service i ever had.
We are so sorry for this inconvenience Erez. Please contact us in our chat and we will refund you. If you have any questions please tell us on the chat as well 😊
Helt fantastisk opplegg, lett å sett opp esim på mobilen for dem som kan. Nå får man altså fysisk sim-kort og det er flott for dem som ikke har litt avanserte mobiltelefon som støtter esim.
Hei Ali :) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Hilsen Isabel
NiceMobil never worked for me, seriously. The app was stuck on activating my eSim. Their "tech support" asked me to update things, but this still did not fix the issue. They continued to charge me while attempting to fix the issue. The issue was still not fixed. Customer support finally told me that I should've replied to my email that I wanted to cancel instead of going through tech support in order to save myself from being randomly charged 1,000kr from Nicemobil. Their business model is this: 1). Customer signs up for product 2). Product does not work 3). Offer little to no tech support 4). Continue to take your payment during the time they are trying to "fix it" 5). Then offer zero refund when you finally say "cancel this agreement is does not work" We are essentially donors to a product that still needs a lot of development before it should be on the market. DO NOT USE NICEMOBIL.
Hi Denise! I'm sorry you feel this way. I cannot give specific information here regarding your case. If we do not get any respond to the e-mails or contacted via customer service, then we are in no position to know whether the technical problem has been resolved or not. Refunds vary from case to case, and in cases where we find an actual error on our side, we will refund the amount. I see it is an open ticket for your account, so you will hear from us as soon as the ticket has been processed. Regards, Casper - NiceMobil
Telenor sendte meg en epost som sa at de skulle trekke 50 kr ekstra fra neste måned uten at jeg kunne si "NEI TAKK". De ville gi meg 1 giga ekstra selv om jeg ikke bruker hele data ¬¬. De er idioter. Jeg sendte en klage og de har ikke svart meg, så jeg har bestilt et SIM-kort på NiceMobil etter å ha vært 10 år med Telenor. De ville ha mer penger ... nå skal de få 0 kr fra meg 🤣. Jeg hadde 7 giga for 349 kr per måned. De ville få 399 for 8 giga ... Nå har jeg bestit 5 giga for 150 kr med NiceMobil. Hvis jeg trenger mer da skal jeg bytte til 10 giga for 200 kr. Jeg håper at alt går bra med dem 🤞. Jeg lurte på noe og snakked med en dame (og IKKE en ROBOT) på chat og hun svarte meg veldig fort og var veldig snill. Kundeservice (første inntrykk) 10/10 poeng 👌.
Hei Aitor 😀 Hyggelig å lese at du har fått et godt førsteinntrykk 😊 Vi gleder oss over at du har valgt å bli kunde hos oss. Håper at du blir minst like fornøyd (hvis ikke mer) med abonnementet, som du er med kundeservicen vår 😇 Mvh Victoria 😊
Jeg har tenkte å skifte / flytte våres 3 mobil abonnement til Niceemobil og for 2 dager siden bestilte jeg først mitt mobil ab. og deretter spørte / chattet ( fins IKKE noe telefon nr. for å ringe kundeservice) som administrator for familien for å samle alle tel. regningen på en og samme regning (har gjort slik i mange år) skulle bestille 2 abonnement til for min sønn på 14 år og kone. men nei, jeg kunne IKKE bestille mer ett ab. på min bank ID!!?? han som jeg har chattet med mente at alle skal bruke sin egen bank ID!!!! min sønn på 14 har IKKE bank id. fordi han er bare 14 år. derfor har jeg bet om å kansellere det abonnement som hadde bestilte for meg selv. FOR EN MERKELIG OPPLEGG DE HAR!!!!!????
Hei Eddi :) Jeg beklager at du føler det slik. Det er planer at det skal bli støtte for å få flere abonnement på samme person, men jeg har dessverre ikke noe informasjon på når dette blir. Hilsen Isabel